לאחר פגרת המונדיאל הפרמייר-ליג שבה בענק עם מחזור הבוקסינג דיי החגיגי לרגל חג המולד. לא פחות משבעה משחקים נערכו הערב (שני), כאשר במשחק המרכזי ארסנל ניצחה 1:3 את ווסטהאם. מוקדם יותר, הצליחה טוטנהאם לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ מול ברנטפורד. ניוקאסל המשיכה בכושרה הנפלא ורשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות, הפעם 0:3 גדול בחוץ על לסטר.
בנוסף, פולהאם הביסה בחוץ את קריסטל פאלאס, נועלת הטבלה השיגה 1:2 דרמטי בחוץ מול אברטון שחילץ אותה מהמקום האחרון, וברייטון ניצחה 1:3 בחוץ את סאות'המפטון. שער ובישול של מוחמד סלאח סידרו 1:3 לליברפול על אסטון וילה.
4 צפייה בגלריה
מרטינלי חוגג
מרטינלי חוגג
מרטינלי חוגג עם ג'אקה
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
בוקאיו סאקה
בוקאיו סאקה
בוקאיו סאקה שולח נשיקה
(צילום: רויטרס)
ארסנל - ווסטהאם 1:3 | ווסטהאם הייתה בטוחה שהיא הולכת להפתיע את המוליכה כאשר עלתה ל-0:1 מפנדל מדויק של סעיד בנרחמה (27). אולם התותחנים הפכו בגדול: בוקאיו סאקה השווה (53), וכעבור חמש דקות היה זה גבריאל מרטינלי שהפך את התוצאה. אדי נאקטיה כבש את השלישי. מרטין אודגור רשם שני בישולים, וארסנל רשמה ניצחון רביעי ברציפות.
לסטר - ניוקאסל 3:0 | הקבוצה של אדי האו חזרה טוב מהפגרה עם 0:1 על בורנמות' בגביע הליגה, וכעת היא ממשיכה לניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות ושישי ברציפות בפרמייר-ליג. ניוקאסל פתחה את המשחק בצורה נפלאה, והוליכה 0:2 כעבור שבע דקות בלבד. כריס ווד כבש ראשון, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה -3, ומיגל אלמירון הכפיל ארבע דקות בלבד לאחר מכן. השועלים ההמומים לא הצליחו להגיד, ובדקה ה-32 קבע מיגל אלמירון 0:3, ולמעשה סגר את תוצאת המשחק כבר אז. העורבים עולים - לפחות באופן זמני - למקום השני בטבלה על חשבון מנצ'סטר סיטי.
4 צפייה בגלריה
שחקן ניוקאסל ג'ואלינגטון
שחקן ניוקאסל ג'ואלינגטון
ניוקאסל ממשיכה להרשים
(Getty Images)
ברנטפורד - טוטנהאם 2:2 | התרנגולים יצאו לפגרה עם 3:4 דרמטי ומרתק מול לידס וקיוו לחזור עם שלוש נקודות גם ממשחק החוץ מול הקבוצה ממרכז הטבלה, אך זו פתחה היטב ועלתה ליתרון כעבור 15 דקות משער של ויטאלי ג'אנלט הגרמני. איבן טוני הכפיל בדקה ה-54, לאחר שבדקה ה-43 שער שלו נפסל בשל נבדל. הארי קיין, שפסג הקנטות מהקהל המקומי, זכר להחמצת הפנדל שלו מול צרפת ברבע גמר המונדיאל - החזיר את טוטנהאם למשחק בדקה ה-65 עם שער מצמק, ושש דקות לאחר מכן פייר-אמיל הויברג השווה עבור האורחת, שחילצה נקודה.
4 צפייה בגלריה
שחקן טוטנהאם פייר-אמיל הויברג עם יונג מין סון
שחקן טוטנהאם פייר-אמיל הויברג עם יונג מין סון
טוטנהאם חילצה נקודה בקושי. פייר-אמיל הויברג עם יונג מין סון
(Getty Images)
תוצאות נוספות: אברטון - וולבס 2:1 קריסטל פאלאס - פולהאם 3:0 סאות'המפטון - ברייטון 3:1
פורסם לראשונה: 18:55, 26.12.22