שלושה חודשים לאחר שריגשה מדינה שלמה - ומיליונים ברחבי העולם - אלופת העולם ארגנטינה תקיים הלילה (בין חמישי לשישי, 1:30) משחק ראשון לעיני הקהל הביתי שתפגוש באצטדיון המונומנטל בבואנוס איירס את פנמה. זו הפעם הראשונה שהאליבסלסטה תשחק מאז הזכייה במונדיאל בקטאר, כאשר כל 83 אלף הכרטיסים שהוצאו למכירה נחטפו מיד.
לא פחות ממיליון וחצי בקשות לכרטיסים נרשמו לקראת המשחק, כאשר מחיר כרטיס נע בין 12 אלף ל-49 אלף פסו ארגנטינאי (בין 60 ל-240 דולר). בנוסף, לא פחות מ-131 אלף בקשות להזמנות סיקור הוגשו מצד עיתונאים, "הביקוש הגדול ביותר בהיסטוריה" לדברי ההתאחדות.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מניף את גביע העולם
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מניף את גביע העולם
חוזרים לדשא לראשונה מאז הרגע הגדול הזה. ארגנטינה ומסי עם גביע העולם
(צילום: גטי אימג'ס)
עם כל הטירוף של האוהדים והעיתונאים סביב המשחק, נראה כי מי שמצפה לו - אולי יותר מכל אחד אחר - הוא הכוכב הגדול של אלופת העולם, לאו מסי. הקפטן שהוביל את חבריו לזכייה ראשונה במונדיאל מאז 1986 סובל מתקופה רעה בקבוצתו פריז סן ז'רמן, כאשר בתום המשחק האחרון שלו במדי אלופת צרפת ספג קריאות בוז מאוהדיה. כעת, עם שובו לארגנטינה, יקבל מסי פיצוי בדמות האהבה חסרת הגבולות של המקומיים לאלילם.
משטרת ארגנטינה כבר החלה להיערך לקראת המשחק, כאשר הדרכים המובילות לאצטדיון והרחובות סביבו צפויות להיחסם בחלקן כדי לשלוט על התנועה הרבה שאמורה להיות באותו יום. כזכור, חגיגות הזכייה של ארגנטינה הפכו לזירת קרב לאור המהומות שפרצו והדוחק הרב, ובמדינה הדרום אמריקאית רוצים להימנע ממראות דומים.
2 צפייה בגלריה
שוטרים מפזרים אוהדים במצעד הזכייה של ארגנטינה
שוטרים מפזרים אוהדים במצעד הזכייה של ארגנטינה
חשש ממראות דומים. שוטרים מפזרים אוהדים במצעד הזכייה של ארגנטינה
(AP)
בנוסף, בהתאחדות המקומית וגם במשטרה יקימו אזורי בידוק לצורך הבטחת הביטחון של הרבבות שצפויים להגיע, וגם כדי לוודא שלא ייכנסו אוהדים עם כרטיסים מזויפים. בארגנטינה דווח כי הטבעת הראשונה של אנשי האבטחה נועדה לבדוק את האותנטיות של הכרטיסים.
מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני דיבר לקראת משחק הידידות מול פנמה, וממש לא מקל ראש ביריבה: "אנחנו אלופי העולם, אבל זה שזכינו במונדיאל לא אומר שעכשיו אפשר לעשות מה שרוצים". סקאלוני שלח מסר ברור לכוכביו: "התחלנו תהליך חדש. למי שזכה במונדיאל לא תהיה שום עדיפות על האחרים, כולם חייבים לעבוד קשה. בשביל החולצה של ארגנטינה הם יצטרכו לתת את הכל. אפשר לחגוג, אבל קודם צריך לעשות את העבודה על כר הדשא".