באיירן מינכן עדיין תקועה ולא מצליחה למצוא מאמן חדש. עד לפני מספר חודשים זה היה נראה תסריט דמיוני, אבל אחד המועדונים הגדולים באירופה נתקל בסירוב אחר סירוב. כעת, מדווחים בגרמניה שאפילו תומאס טוכל, מאמנה הנוכחי, השיב בשלילה להצעה של הבווארים להישאר.
על-פי ה'בילד', באיירן וטוכל - שהקבוצה כבר הודיעה כי יעזוב בתום העונה הנוכחית - ניהלו מו"מ על מנת להמשיך את ההתקשרות ביניהם, אך בסופו של דבר המאמן הגרמני החליט לא לקבל את ההצעה מקבוצתו הנוכחית. עוד נטען, כי ההעדפה שלו היא לחזור לאמן בליגה האנגלית, בה אימן בעבר את צ'לסי, כאשר היעד המועדף עליו הוא מנצ'סטר יונייטד, שעשויה להיפרד ממאנה הנוכחי אריק טן האח.
1 צפייה בגלריה
טוכל
טוכל
אפלו הוא אמר לה לא. טוכל
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
באיירן מינכן תשחק מחר (שבת, 16:30) נגד אוגסבורג במחזור הנעילה של הבונדסליגה, במה שיהיה משחקה האחרון לעונה. במסיבת העיתונאים לפני המשחק אמר טוכל: "זו מסיבת העיתונאים האחרונה שלי כמאמן באיירן מינכן. קיימנו לאחרונה שיחות בנוגע להמשך ההתקשרות בינינו, אבל לא הצלחנו להגיע להסכמות ולכן ההחלטה לעזוב בתום העונה נשארה כפי שהיא".
מאז ההודעה שטוכל לא ימשיך, ניסתה באיירן לסגור עם מספר מאמנים. בין השמות שהוזכרו כמועמדים והעדיפו לא להגיע לאליאנץ ארנה ניתן למצוא את צ'אבי אלונסו, שהוביל את לברקוזן לאליפות היסטורית, ראלף רנגניק ויוליאן נגלסמן, שאימן את הקבוצה בשנים 2021-2023.
טוכל, בן 50, החל את קריירת האימון שלו בקבוצת המילואים של אוגסבורג וב-2009 עבר למיינץ - בה אימן חמש שנים. ב-2015 קיבל את המושכות בדורטמונד, איתה זכה בגביע הגרמני ב-2016/17. ב-2018 הוא חתם בפריז סן ז'רמן, אותה הוביל לזכייה בשתי אליפויות, גביע, גביע הליגה הצרפתי והסופר-קאפ. ב-2021 עבר לפרמייר-ליג שם חתם בצ'לסי - איתה זכה בליגת האלופות לראשונה בקריירה (2020/21).
באמצע העונה שעברה הוא מונה למאמנה של באיירן והוביל אותה לזכייה באליפות, אך העונה הקבוצה נכשלה בכל הזירות וסיימה ללא תואר מאז עונת 2011/12.
אמאבפה פוגש את בובת השעווה שלו
(ONE)