ריאל מדריד עשתה הערב (שבת) את העובדה שלה וגברה 0:1 על בטיס בחוץ במסגרת המחזור השלישי בספרד. הניצחון הזה סידר לבלאנקוס את המקום הראשון בטבלה, לפחות עד למשחק של אתלטיקו מדריד מול ויאריאל.
את השער היחיד במשחק כבש דני קרבחאל אחרי פעולת בישול נהדרת של קארים בנזמה. השחקנים של קרלו אנצ'לוטי יכולים להיות מרוצים מהתוצאה הסופית, אבל פחות מהיכולת.
5 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
אדר מיליטאו מול חואנמי
אדר מיליטאו מול חואנמי
אדר מיליטאו מול חואנמי
(צילום: רויטרס)
במשך דקות ארוכות במהלך המשחק הם נאלצו לעסוק יותר בעבודת הגנה, כשהמארחת לחצה והגיעה למצבים. אנחת רווחה גדולה השתחררה אצל השחקנים בדקה ה-97, האחרונה בתוספת הזמן, כשמרטין מונטויה היה במצב נהדר לכבוש את השוויון, אך בעט חלש ותיבו קורטואה הדף בקלות.

מהלך המשחק

דקה 5': כמעט הראשון של ריאל. הכל החל בחילוץ כדור של ויניסיוס שיצא קדימה. בסיום המהלך בנזמה חיפה את הפינה ובעט טוב, אבל החטיא את המסגרת במעט.
21': בטיס לוחצת. אחרי מספר הגבהות לא מדויקות, קנאלס הוריד לגידו רודריגס, ששיחרר בעיטה מ-20 מטר, קורטואה קלט.
5 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
כמעט. בנזמה אחרי ההחמצה
(צילום: getty images)
38': מהלך יפה של איסקו, שביצע דריבל חד ושיחרר בעיטה שטוחה. הכדור שלו החטיא את המסגרת בחצי מטר.
61': שער! 0:1 לריאל מדריד. התקפה יפה של ריאל, ששוב החלה עם סלאלום של ויניסיוס, שהפעם מסר לבנזמה. הצרפתי שלח הגבהה מדויקת לרגל של קרבחאל ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.
5 צפייה בגלריה
דני קרבחאל
דני קרבחאל
התקפה יפה ושער יפה. דני קרבחאל
(צילום: AP)
69': איטור רויבאל בחן את העירנות של קורטואה, הבלגי לא התקשה לקלוט את הכדור שלו.
90': הצלה טובה של רוי סילבה. הזאר ובנזמה החליפו מסירות והבלגי קיבל כדור במצב טוב, הוא שיחרר בעיטה חזקה, שוער בטיס הצליח להדוף.

הרכבים

בטיס: רוי סילבה, חואן מירנדה, מרטין מונטויה, חרמן פסלה, ויקטור רואיס; איטור רויבאל (כריסטיאן טייו, 70), אנדראס גוורדאדו (ויקטור קמראסה, 70), גידו רודריגס, נאביל פקיר, סרחיו קנאלס (חואקין, 82); חואנמי (בורחה איגלסיאס, 77).
ריאל מדריד: תיבו קורטואה; דני קרבחאל, דויד אלאבה, מיגל גוטיירס (רודריגו, 83), אדר מיליטאו; קאסמירו, איסקו (לוקאס ואסקס, 66), פדריקו ואלוורדה; ויניסיוס ג'וניור (אדן הזאר, 78), קארים בנזמה, גארת' בייל (מרקו אסנסיו, 66).

סביליה איבדה נקודות, בילבאו ניצחה

סביליה איבדה נקודות ראשונות העונה ב-1:1 בחוץ מול אלצ'ה. המארחת עלתה ליתרון מוקדם מרגלי אנזו רוקו (11), אבל יוסף אן-נסירי השווה (40). השער שספגה החבורה של ז'ולן לופטגי היה הראשון העונה.
במשחק שפתח את המחזור ניצחה בילבאו 0:1 את סלטה ויגו. אינאקי וויליאמס הבקיע את הראשון שלו העונה וסידר לבאסקים ניצחון בכורה. סוסיאדד ניצחה בתוצאה זהה את לבאנטה משער של אנדר ברנצ'אה (43).
פורסם לראשונה: 22:53, 28.08.21