אפשר לומר שההגעה של לאו מסי לפריז סן ז'רמן העלתה את מצב הרוח במועדון, בלשון המעטה – בכל זאת, זה מסי, אפשר להבין אותם. אבל האוהדים והשחקנים יצטרכו קצת להמתין עם הבכורה של הארגנטינאי, שלא יהיה בסגל מחר (שבת, 22:00) מול שטרסבורג.
על פי המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, מסי לא יירשם למשחק והמשימה הראשונה של הקבוצה היא לגרום לו להיכנס לכשירות מלאה לפני כן.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי, מאור איקרדי ואנחל די מריה
לאו מסי, מאור איקרדי ואנחל די מריה
חיוכים באימון פ.ס.ז'. מסי עם לצד איקרדי ודי מריה
(צילום: EPA)
אסור לשכוח שפ.ס.ז' איבדה את האליפות בעונה שעברה לליל, אך כן זכתה בגביע הצרפתי. את הגביע של ליגת האלופות הפריזאים טרם הניפו והודחו בחצי הגמר על ידי מנצ'סטר סיטי.
"האתגר שלנו עכשיו הוא להבטיח שכל השחקנים הנהדרים שלנו יצליחו להרכיב קבוצה שמסוגלת לעמוד באתגרים העומדים לפנינו", אמר פוצ'טינו. "אנחנו רוצים להבטיח שהקבוצה הזו תהפוך ליחידה חזקה".
"לגבי מתי נראה את מסי משחק", הוסיף מאמן פ.ס.ז'. "הוא בסך הכל התאמן יומיים אחרי שהייתה לו פגרה של חודש מאז גמר קופה אמריקה. אנחנו נלך צעד-צעד, נלמד להכיר אחד את השני ונגרום לו להרגיש שייך ונוח כדי שהוא יוכל לעלות לבכורה שלו כשהוא יהיה כשיר לחלוטין".
2 צפייה בגלריה
ניימאר ולאו מסי
ניימאר ולאו מסי
מסי לצד החבר ניימאר
(צילום: רויטרס)
ומה לגבי קיליאן אמבאפה, שהגעתו של הפרעוש הציתה מחדש את ההתעניינות של ריאל מדריד בו, על כך השיב פוצ'טינו: "קיליאן הוא שחקן שלנו. כולנו יודעים שלאו מסי הוא הטוב ביותר, או אחד השחקנים הכי טובים בעולם, בלי שום ספק. מעבר לכך, יש לנו שחקנים נוספים וקיליאן הוא גם אחד השחקנים הטובים בעולם".