במקביל למשחקי ליגת האלופות האירופית מתקיימים הערב (רביעי) גם משחקי ליגת האלופות 2 האסייתית (ליגת המשנה), שם ניצחו מונס דאבור וקבוצתו שבאב אל אהלי את כווית SC בתוצאה 1:4.
עבור החלוץ הישראלי מדובר בחגיגה כפולה, לאחר שהיריבה עשתה את כל המאמצים השבוע כדי למנוע ממנו את ההופעה במשחק. במכתב ששלחה כוויית SC לשבאב אל אהלי היא טענה כי חוקי המדינה לא מאפשרים לה לקיים כל קשר עם מי שמחזיק באזרחות ישראלית, וביקשה להימנע מלשתף אותו כדי "לא להביך את המועדון ומתוך כבוד לחוק הכווייתי".
דאבור, מצדו, ענה לאורחת במגרש עם טיל ששלח לחיבורי השער כבש בדקה התשיעית – והפך לישראלי הראשון שכובש נגד קבוצה מכוויית. בעקבות אירועי השבוע האחרון, השחקן התקשה לשמור על איפוק וחגג מול הקהל האורח במחוות השתקה. נכון לעכשיו כבש השחקן העונה חמישה שערים בכל המסגרות.
זו לא הסערה הראשונה סביב דאבור. בעונה שעברה שבאב אל-אהלי פגשה במסגרת ליגת האלופות של אסיה את אל-ויחדאת הירדנית, שנוסדה תחת חסות אונר"א ב-1956 במחנה פליטים פלסטיני, ובעלת הזדהות ידועה עם הסוגיה הפלסטינית. בעקבות ההגרלה נשמעו קריאות רבות שפנו להנהלת המועדון הירדני לסרב לקיים את המשחק.
למרות אותן קריאות, המועדון פרסם הודעה לעיתונות לקראת ההתמודדות בה הוא אישר כי הקבוצה תשחק כפי שנקבע בהגרלה והסביר כי "המשחק נכפה על המועדון ולא מתקיים מתוך רצון חופשי וכי ההחלטה לשחק אין פירושה נורמליזציה מכיוון שמדובר במועדון ערבי".