נבחרת ברזיל פתחה לפנות בוקר (שלישי) את הקופה אמריקה בצורה מאכזבת, כשסיימה רק ב-0:0 מול קוסטה ריקה החלשה במשחק הרשמי הראשון של דוריבל ג'וניור שנערך בלוס אנג'לס. הסלסאו החזיקו בכדור 74 אחוז מהזמן ויצרו 19 איומים על השער של הטיקוס, אך מתוכם רק ארבעה הלכו למסגרת, ולמעשה מדובר במשחק רשמי חמישי ברציפות ללא ניצחון עבורם.
"עכשיו אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו", הודה בסיום הבלם מרקיניוס, ששער שלו בדקה ה-30 נפסל על ידי ה-VAR בעקבות נבדל, "תוצאות חשובות בתחרות הזו, נקודות שמאבדים בהתחלה יכולות לסבך את העניינים בסוף".
1 צפייה בגלריה
רודריגו מאוכזב
רודריגו מאוכזב
ברזיל הרבתה להחמיץ. רודריגו מאוכזב
(צילום: EPA/CAROLINE BREHMAN)
ברזיל הייתה מתוסכלת כתוצאה ממשחק נחוש של קוסטה ריקה, שהתמקדה רק בלהתגונן ולא איימה על שער הירבה אפילו פעם אחת. "היינו כמו ברוס וויליס ב'החוש השישי', שם היחיד שלא ידע שהוא מת היה הוא", אמר בסיום המאמן המרוצה גוסטובו אלפארו, "כולם חשבו שאנחנו מתים לפני שהסרט התחיל במקרה שלנו".
לוקאס פאקטה, שאיים על השער חמש פעמים ואף נעצר על ידי הקורה בחצי השני, אמר בסיום: "שיחקנו נהדר, נלחמנו עד הסוף. היו לי שלוש הזדמנויות בעצמי. מתסכל אותנו לא לנצח, אבל יצאנו עם ביטחון, נלחמנו. שיחקנו את המשחק שלנו, אנחנו צריכים לשפר את הסיום שלנו, אני בפרט ושחקנים אחרים, כדי שנוכל לנצח".
גם דוריבל לא לקח קשה מדי את איבוד הנקודות: "זה היה משחק די טוב, שלטנו בכדור ויצרנו מצבים טובים מאוד. יכולת הסיום לא מספקת, אבל בסך הכל הראינו דברים חיוביים מאוד". מי שהיה נראה מתוסכל למדי מכל ההחמצות הוא ניימאר, שיאן השערים של ברזיל, שמושבת בשל פציעה ברצועה הצולבת וצפה במשחק מהיציע.
מי שניצלה את המעידה של ברזיל כדי להתמקם בפסגת בית 4 של הקופה אמריקה היא קולומביה, שקודם לכן ניצחה 1:2 את פראגוואי בזכות שני בישולים של חמאס רודריגס. מדובר במשחק ה-24 ברציפות ללא הפסד עבור קולומביה, שמכוונת הפעם לזכייה.
מסקרן: ניימאר מול ג'ימי באטלר בטקבול
(באדיבות one)
פורסם לראשונה: 11:53, 25.06.24