הברדק בברצלונה ממשיך לחגוג והיום (רביי) מתברר כי אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה יוכלו לעזוב ללא תמורה אם לא יירשמו למשחק מול ראיו וייקאנו ביום שבת. ב-ESPN מדווחים שהשחקנים שהגיעו בהעברות חופשיות מצ'לסי ומילאן עדיין לא נרשמו למשחק בגלל הבעיות הכלכליות במועדון. לשניים יש סעיף בחוזה שמאפשר להם לעזוב בחינם אם לא יירשמו למשחק הראשון של העונה.
גם רוברט לבנדובסקי, ראפיניה, ז'ול קונדה, שנרכשו, עדיין לא נרשמו, כמו גם סרג'י רוברטו ועוסמאן דמבלה, שהאריכו את החוזים שלהם. למרות זאת, המצב שלהם שונה מזה של קסייה וכריסטנסן כיוון שהשניים הגיעו בהעברות חופשיות ולכן יוכלו לעזור אם ירצו בכך.
1 צפייה בגלריה
אנדראס כריסטנסן שחקן ברצלונה
אנדראס כריסטנסן שחקן ברצלונה
יוכל לעזוב בחינם? כריסטנסן
(צילום: גטי אימג'ס)
מקורות במועדון מאמינים שזה לא יקרה והנשיא ז'ואן לאפורטה מפזר אופטימיות שכל השבעה יירשמו בזמן. במקרה הכי גרוע מבחינת המועדון, בברצלונה ידברו עם הסוכנים של כריסטנסן וקסייה כדי לשכנע אותם לא לעזוב.
ברצלונה הוציאה יותר מ-150 מיליון יורו במהלך הקיץ ומשכה 600 מיליון ממכירת 25% מההכנסות שלה מזכויות שידור ב-25 השנים הקרובות ו-24.5% מהמניות באולפני המועדון.
גורם בלה ליגה אמר ל-ESPN שזה עדיין לא מספיק הכנסה כדי לאפשר לברצלונה לרשום את כל ההחתמות שלה. לכן, ברצלונה רוצה למכור 24.5% נוספים באולפני בארסה ולנהל מו"מ מחודש עם שחקנים נוספים, ביניהם סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה. בעונה שעברה הקיצוץ בשכרו של פיקה אפשר לברצלונה להחתים את ממפיס דפאי ואריק גרסיה, בעוד קיצוצים של בוסקטס ואלבה אפשרו לרשום את סרחיו אגוארו, שבסופו של דבר לא שיחק.