ניצחון למילאן בתוספת הזמן על פיורנטינה!
(ניצחון למילאן בתוספת הזמן על פיורנטינה!)
לאחר בליץ של מחזורים בליגות האירופיות כדי להשלים כמה שיותר מלוח המשחקים עד המונדיאל, הערב (ראשון) נמשכו מחזורי הליגה האחרונים לפני היציאה לפגרה לקראת משחקי גביע העולם. בצרפת, פריז סן ז'רמן הביסה בקלילות 0:5 את אוקזר ומונאקו גברה בחוץ על מארסיי.
באיטליה, יובנטוס המשיכה בכושרה הנהדר בתקופה האחרונה והביסה את לאציו, בעוד האלופה מילאן ניצחה בתוספת הזמן ונותרה במקום השני. אינטר השיגה ניצחון חוץ מרשים 2:3 על אטאלנטה המידרדרת. באנגליה, מנצ'סטר יונייטד גירדה ניצחון 1:2 בחלוץ על פולהאם בזכות שער ניצחון בתוספת הזמן.
4 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנצ'ו
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנצ'ו
סידר למנצ'סטר יונייטד ניצחון. אלחנדרו גרנצ'ו
(Getty Images)

אנגליה

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1 | השדים האדומים היו קרובים לצאת רק עם נקודה ממשחק החוץ מול הקוטג'רס, אך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגיע אלחנדרו גרנצ'ו הארגנטינאי בן ה-18 שנכנס כמחליף, וסידר לקבוצתו שלוש נקודות קשות.
כריסטיאן אריקסן העלה את הקבוצה של אריק טן האח ליתרון בדקה ה-14, אך דניאל ג'יימס השווה בדקה ה-61, לאחר שעלה מהספסל שתי דקות קודם לכן. כאמור, יונייטד הצליחה לגרד בסופו של דבר את שער הניצחון, ופתחה פער של ארבע נקודות מליברפול שבמקום השישי.
תוצאה נוספת: ברייטון - אסטון וילה 2:1
4 צפייה בגלריה
שחקן יובנטוס מויסה קן
שחקן יובנטוס מויסה קן
יובנטוס נראית נהדר. מויסה קן
(Getty Images)

איטליה

יובנטוס - לאציו 0:3 | מה תגידו על הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי? יובנטוס פתחה את העונה בצורה נוראית, והוסיפה לכך קמפיין בלהות בשלב הבתים של ליגת האלופות. עם זאת, הגברת הזקנה סופרת כבר שישה ניצחונות רצופים והיא כבר במקום השלישי לאחר שדילגה מעל לאציו, אותה הביסה במשחק גדול.
מויסה קן כבש שתי דקות לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה והוריד את המארחת להפסקה ביתרון. החלוץ השלים צמד בדקה ה-54, והרוח החלה לצאת מהמפרשים של האורחת. ארקדיוש מיליק חתם את החגיגה עם השער השלישי בדקה ה-89, ויובנטוס יוצאת במצב רוח טוב לפגרת המונדיאל.
אטאלנטה - אינטר 3:2 | הקבוצה המידרדרת של ג'אן פיירי גאספריני עם הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, ושלישי ברציפות. מעבר לכך, אטאלנטה לא מצליחה לנצח באצטדיונה הביתי כבר כמעט חודש, כאשר זוהי הפעם השלישית ברציפות שהקבוצה מברגמו יורדת מנוצחת מול אוהדיה.
זה התחיל דווקא טוב מבחינת המארחת, שקיבלה פנדל אותו אדמולה לוקמן שלח פנימה (25). אדין דזקו הוותיק נכנס לעניינים והשווה (36), והשלים את המהפך במחצית השנייה עם שערו השני במשחק (56). שער עצמי של פאלומינו קבע 1:3 לאינטר (61), כאשר הארגנטינאי "החזיר" כשכבש לשער הנכון וצימק ל-3:2. עם זאת, אטאלנטה לא הצליחה לעשות מעבר לכך, והיא במקום השישי.
2:3 לאינטר על אטאלנטה במשחק ענק
(2:3 לאינטר על אטאלנטה במשחק ענק)
מילאן - פיורנטינה 1:2 | האלופה שבה לנצח לאחר התיקו המאופס עם קרמונזה במחזור הקודם, ועשתה זאת בזכות שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן. רפאל לאאו העלה את הרוסונרי ליתרון בדקה השנייה, אך הוויולה לא נבהלו והשוו משער של אנתונין באראק (28). המארחת המתוסכלת לא הצליחה לעלות שוב ליתרון, אך שתי דקות בתוך תוספת הזמן כדור שהוגבה לרחבה פגע בניקולה מילנקוביץ' וחדר פנימה בשער עצמי חסר מזל, שהחזיר את מילאן למקום השני, שמונה נקודות פחות מנאפולי שבפסגה.
תוצאות נוספות: רומא - טורינו 1:1 ורונה - ספציה 2:1 מונזה - סלרניטנה 0:3
4 צפייה בגלריה
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
יצאו לפגרת המונדיאל עם פער חמש נקודות בפסגה. שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
(EPA)

צרפת

פריז סן ז'רמן - אוקזר 0:5 | ניצחון שביעי ברציפות לחבורה של כריסטוף גאלטייה בכל המסגרות וחמישי ברצף בליגה, והאלופה תצא לפגרת המונדיאל עם יתרון של חמש נקודות על פני המקום השני. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של שער בודד, מגול של קיליאן אמבאפה לאחר בישול של נונו מנדש (11), שבישל גם את השער השני לקרלוס סולר במחצית שנייה בה כבשו שחקני פ.ס.ז' ארבעה שערים. אשרף חאכימי, רנאטו סאנצ'ס והוגו אקיטיקה הוסיפו וסגרו חמישייה גדולה למארחת.
תוצאה נוספת: מארסי - מונאקו 3:2
4 צפייה בגלריה
שחקן פרייבורג וינצ'נזו גריפו
שחקן פרייבורג וינצ'נזו גריפו
פרייבורג קברה את אוניון ברלין. וינצ'נזו גריפו
(AFP)

גרמניה

פרייבורג – אוניון ברלין 1:4 | מה קורה לשחקנים של אורס פישר? הקבוצה מבירת גרמניה, שעד לפני קצת פחות מחודש הוליכה את טבלת הבונדסליגה פשוט לא מצליחה לנצח, וספגה 11 שערים בשלושת המחזורים האחרונים. מעבר לכך, מדובר בתבוסה שנייה בשלושה מחזורים עבור אוניון, ופתיחת העונה המדהימה שלה נראית כמו זיכרון רחוק.
וינצ'נזו גריפו כבש צמד בדקות 4 ו-6 אך האורחת קיבלה הזדמנות לחזור למשחק בדקה ה-10 כשקיבלה פנדל. רובין קנוש החטיא מהנקודה, ותשע דקות לאחר מכן דז'וגו לייטי הורחק באדום ישיר והשאיר את אוניון בעשרה שחקנים. גריפו השלים שלושער, פרייבורג סגרה רביעייה עד המחצית והאורחת יכולה להתנחם בכך שלפחות לא ספגה במחצית השנייה.
תוצאה נוספת: מיינץ - פרנקפורט 1:1