בספרד ובקטאלוניה ממשיכים לעסוק בהרחבה על התקרית בה היה מעורב אביו של לאמין ימאל, מוניר נסראווי, ביום רביעי האחרון - בסיומה נדקר בבטנו והובהל לבי"ח.
רשת "לה וונגארדיה" הספרדית, שחשפה את המקרה, פרסמה היום (שישי) את הדו"ח המשטרתי, שם תואר את מה שקרה שלשום בערב. בדו"ח נטען כי התוקפים טמנו מלכודת לנסראווי אחרי התקרית שהתרחשה כמה שעות לפני הדקירה.
2 צפייה בגלריה
מוניר נסראווי
מוניר נסראווי
אביו של לאמין ימאל, מוניר נסראווי
(צילום: REUTERS/ Albert Gea/File Photo)
העימות המוקדם של נסראווי, בשעות הבוקר של יום רביעי
אביו של ימאל הוריד את כלבו לטיול בשכונה, כשלפתע נשפכו עליו מים מאחת המרפסות. נסראווי הגיב, העימות המילולי הפך לפיזי, ואז, מספר שעות לאחר מכן, הגיעה הנקמה - בחניון חשוך. אביו של הכוכב הצעיר נדקר יותר מפעם אחת, אך כאמור לא נשקפת סכנה לחייו והוא שוהה מאז רביעי האחרון בבית החולים 'קאן רוטי'.
הדיווח המעניין החדש הוא שהתוקפים בכלל טענו בפני נסראווי כי הם רוצים להשלים איתו לאור התקרית המוקדמת. אביו של לאמין ימאל הגיע, התוקפים גם כן, אך חמושים ומבלי לומר מילה דקרו אותו.
2 צפייה בגלריה
לאמין ימאל
לאמין ימאל
לאמין ימאל יוצא מבי"ח בו מאושפז אביו
(צילום: REUTERS/Bruna Casas)
"למרבה המזל חבר של אבא שלי הופיע שם, אחרת הם היו הורגים אותו", אמר ימאל לאחד מעובדי ברצלונה אתמול לאחר שביקר את אביו בבית החולים. "המזל שלו לא היה רק שחברו התייצב, אלא גם שהאמבולנס הגיע מהר, כי הוא איבד הרבה דם", נכתב בדו"ח.
נסראווי לא היה צריך לעבור ניתוח, אבל סבל מבעיה בריאות ובלילה הראשון שהה בטיפול נמרץ תחת השגחה. שלושה מהתוקפים נעצרו שלשום, אחד נוסף אתמול בחשד למעורבות באירוע.
בשיחה מבית החולים עם "אל צ'ירינגיטו", אמר נסראווי: "תודה לאלוהים, מצבי הרבה יותר טוב. אני צריך להיות רגוע יותר, לטובתי, לטובת המשפחה שלי ולטובת כולם, אין לי ברירה אחרת. אני צריך לחשוב על כך שהצדק ייעשה, וזה מה שיקרה וזה הכי חשוב. לכל דבר בחיים יש פתרון".
נסראווי הוסיף: "ראיתי שאני בין חיים למוות, כמובן שפחדתי כמו כל בן אנוש. אני לא יודע מתי אעזוב את בית החולים, אבל מקווה שזה יהיה מהר ככל שאפשר ומודה על כך שאני יכול שוב לדבר".