חשש כבד בשבדיה לחייו של קשר הנבחרת ואקס ארסנל, כריסטופר אולסון, שבמשך מספר ימים מאושפז בטיפול נמרץ ומחובר למכונות הנשמה, בעקבות מה שנראה כחיידק אלים שתקף את גופו. אולסון, שחקן הנבחרת השבדית, משחק בימים אלה במיטיולנד הדנית.
האירוע התרחש לפני כשבוע, אז הובהל השחקן בן ה-28 לאחר שהתמוטט בביתו. "קיבלנו בשורה נוראה הנוגעת למחלה פתאומית שתקפה את כריסטופר", אמרו בהתאחדות השבדית בתגובה. "כל משפחת הכדורגל חושבת עליו ומקווה שיתאושש בקרוב. מחשבותינו עם משפחתו ויקיריו בשעה הקשה הזאת".
1 צפייה בגלריה
כריסטופר אולסון
כריסטופר אולסון
דאגה בשבדיה. אולסון במדי הנבחרת הלאומית
(צילום: EPA/Lukasz Gagulski)
מהקבוצה הדנית, בה משחק הקשר, נמסר כי "נוכח שמועות וספקולציות שגברו והלכו אנו נאלצים לפרסם הודעה זו לציבור. השחקן איבד את הכרתו בביתו ביום שלישי ה-20 בפברואר והועבר לבית החולים האוניברסיטאי בארהוס, שם אושפז ובמכשיר הנשמה.
"קריסטופר אולסון מושפע ממחלה חריפה לכאורה הקשורה למוח, שאינה נגרמת מפגיעה עצמית מכל סוג שהיא, והסיבה אינה נובעת מגורמים חיצוניים. צוות של מומחים רפואיים מובילים בדנמרק עובד כעת קשה כדי לבצע אבחנה ולהתחיל את הטיפול הנכון עבורו".
גם ארסנל הצטרפה לאיחולים להחלמתו, "באופן מהיר ומלא". אולסון הצטרף לאקדמיה של התותחנים כשהיה בן 16 ורשם הופעת בכורה במשחק גביע הליגה נגד ווסט ברומיץ', במהלך עונת 2013/14. בהמשך לבש את במספר קדנציות את מדי מיטיולנד ואנדרלכט הבלגית. במדי הנבחרת רשם השחקן 45 הופעות.