האם ברק בכר בדרך לרכש גדול? על-פי דייוח ב"קוריר" הסרבי, הכוכב האדום בלגרד מעוניינת בקשרה לשעבר של צ'לסי ומילאן, טימואה בקאיוקו.
בקאיוקו הושאל בשנתיים האחרונות מצ'לסי למילאן, שם רשם בעונה האחרונה רק 39 דקות בשלוש הופעות ליגה בלבד. לאחרונה קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות של המועדון האנגלי וכי הוא יכול לחפש לעצמו קבוצה חדשה.
2 צפייה בגלריה
בקאיוקו
בקאיוקו
יגיע לבלגרד? בקאיוקו
(צילום: Gareth Copley/Getty Images)
בפרסום המסקרן נאמר כי בקאיוקו מאוד מתאים לדרישות הפיזיות שבכר מחפש, על מנת לחזק את מרכז המגרש. כמו כן, שהוא יכול לתרום מניסיונו הרב במאבקים של הקבוצה שתשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות.
הקשר בן ה-29 כיכב בתחילת הדרך במונאקו, אותה הוביל לאליפות ב-2017 והגעה לחצי גמר ליגת האלופות, לפני שנמכר לצ'לסי. הוא עבר לשתי עונות במילאן, אבל בזו האחרונה, כאמור, מיעט לראות מגרש. הוא זכור בעיקר בסרטון ויראלי שעלה לרשתות החברתיות בשנה שעברה, בו הוא נראה מעוכב על ידי שוטרים, שטעו בזיהוי הצרפתי ובכך גרמו מבוכה גדולה.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
מחפש קשר למרכז המגרש. בכר
(צילום: Dragan Tešić/Nikola Mitić/Crvena zvezda)
בסרביה החמיאו בימים האחרונים לבכר וקבוצתו, אחרי ה-0:5 המרשים על וויבודינה במחזור הפתיחה של הליגה הסרבית. "הכוכב האדום פירקה את וויבודינה, ברק בכר מרגיע את ההתלהבות", נכתב בכותרת של ה"קוריר". "המאמן אמר שהוא מרוצה מהתוצאה, אבל שקבוצתו יכולה לשחק טוב יותר". גם בשאר האתרים שמו דגש על חוסר ההתלהבות של ברק בכר, ואף התרשמו מכך: "הקבוצה שלו הביסה את היריבה, והוא רוצה עדיין לראות שיפור. זה מה שהיה חסר לליגה ולכדורגל הסרבי".