אחרי סיום הקמפיין בליגת האלופות עם הפסד למנצ'סטר סיטי, מיטאר מרקלה, המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום בלגרד, התראיין לטלוויזיה הסרבית והתייחס בהרחבה למאמן הישראלי, ברק בכר. הכוכב האדום הפסידה אמש (רביעי) 3:2 למנצ'סטר סיטי, וסיימה את שלב הבתים עם נקודה אחת ובמקום האחרון בבית שלה.
"בכר רצה לאמן כפי שאימן במכבי חיפה, הוא אומר לצוות ולשחקנים מה צריך לעשות ושם נגמר הסיפור", סיפר מרקלה, "אבל אצלנו זה לא ככה, המנטליות שלנו היא לא צבאית. צריך לדבר עם השחקנים, גם עם אלה שלא משחקים".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר פפ גווארדיולה
ברק בכר פפ גווארדיולה
ברק בכר פפ גווארדיולה
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
על הקמפיין עצמו אמר מרקלה: "זאת פעם שלישית שלנו בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפעם ספגנו הכי מעט וכבשנו הכי הרבה. אז אנחנו משתפרים. אני בסך הכל מרוצה, היינו תחרותיים בכל המשחקים ועמדנו ביעדים שלנו. יכולנו להשיג יותר, אבל אם מסתכלים על כל שלב הבתים אז אפשר להיות מרוצים. המשחקים היו צמודים, אני מרוצה מהיכולת וגם מהאווירה בחדר ההלבשה שלנו.
"הכוכב האדום לא באמת יכולה להתחרות במנצ'סטר סיטי מבחינה כלכלית, אבל השתפרנו בליגת האלופות מבחינת היכולת שלנן. אני מאמין שנמשיך להשתפר בכל שנה".
"הבאנו הרבה שחקנים בהרבה כסף וגם מאמן חדש", הוסיף המנהל הספורטיבי, "אנחנו לא יכולים לדעת אחרי שלושה חודשים אם הצלחנו או טעינו, כל אחד צריך תקופת זמן כדי להתאקלם. גם פפ גווארדיולה מביא שחקנים ב-100 מיליון אירו והם יושבים על הספסל".