סרטון שהועלה לרשתות החברתיות בימים האחרונים - ובו נראית הכדורגלנית הברזילאית סטפני פרר ואן-חינקל מצדיעה במועל יד - מסעיר את ארה"ב. פרר ואן-חינקל (25) שיחקה בעברה באנג'ל סיטי, קבוצה שהוקמה על ידי כוכבות קולנוע, בין היתר נטלי פורטמן. כמו כן, בחלק מהבעלות נמצאות גם ספורטאיות עבר גדולות כמו סרינה וויליאמס ובילי ג'ין קינג.
בסרטון נראית פרר וא-חינקל ברכב שעומד בסמוך להפגנה פרו-ישראלית בבברלי הילס - ולאחר שצולמה היא מצדיעה במועל יד וצועקת "הייל היטלר". הנהג שישב לידה ברכב הוא בן הזוג שלה, סאמים חיידארי, יליד אפגניסטן שבעצמו כדורגלן חצי מקצועני.
על-פי מספר דיווחים שעלו בימים האחרונים פרר ואן-חינקל נולדה בברזיל, ועברה בגיל שלוש לבית יתומים עם אחיותיה שאומצו בסופו של דבר על-ידי משפחה מספרד. אחרי ששיחקה בליגות המקומיות בספרד, ב-2017 עברה לארה"ב אחרי שקיבלה מלגה במכללת ווסט וירג'יניה. ב-2021 הפכה לשחקנית הזרה הראשונה אי פעם שחותמת בטיגרס ממקסיקו וכעבור שנה חתמה באנג'ל סיטי, אך שוחררה ממנה לאחר מספר חודשים.
המועדון האמריקאי שראה גם הוא את הסרטון והסערה סביבו החליט לפרסם היום (שלישי) הודעה לתקשורת, ובה נכתב: "סטפני פרר ואן-חינקל לא משחקת באנג'ל סיטי מאז נובמבר 2022. אנחנו מגנים בכל תוקף את המעשים שלה". יש לציין כי על-פי מספר פוסטים שעלו, השניים פרסמו התנצלות פומבית, אך חשבון האינסטגרם של חיידארי נמחק מאז.