עם שני ניצחונות על יריבות לא קלות בשני מחזורים עד כה בליגה הספרדית, בברצלונה די מרוצים. אחרי ה-1:2 בחוץ במחזור הראשון על ולנסיה, אתמול (שבת) הגיע ניצחון בתוצאה דומה על מחזיקת גביע המלך בילבאו, כאשר לאמין ימאל ורוברט לבנדובסקי היו אלה שכבשו למנצחת.
מי שנראה שזוכה לנחיתה רכה בבארסה הוא המאמן הגרמני, האנזי פליק, שקיבל מחמאות בכמה כלי תקשורת קטאלנים. "אוהדי ברצלונה מתחברים לצורת המשחק של פליק", נכתב ב'sport'. "הרעיונות שלו מעולים וזוכים להערכה, ואתמול הם עבדו מצוין נגד בילבאו וניקו וויליאמס, כאשר בארסה הייתה טובה הרבה יותר לכל אורך הדרך".
1 צפייה בגלריה
מאמן ברצלונה האנזי פליק עם לאמין ימאל
מאמן ברצלונה האנזי פליק עם לאמין ימאל
זוכה להערכה. האנזי פליק עם לאמין ימאל
(LLUIS GENE / AFP)
צפו בתקציר: ברצלונה ניצחה 1:2 את בילבאו
(ONE)
גם הבלם אלחנדרו באלדה החמיא למאמנו: "הוא ביקש שנשחק כמו שאנחנו יודעים. אנחנו תוקפים יותר וזה בא לידי ביטוי בהרבה הזדמנויות שאנחנו יוצרים. הוא נותן הרבה ביטחון לשחקנים הצעירים והם משיבים לו עם יכולת גבוהה".
פליק מצדו מרוצה מהיכולת ובעיקר מהתוצאות של הקבוצה, על אף שהעונה עדיין בחיתוליה. המאמן שיבח את יכולתו של לבנדובסקי: "הוא מתאמן חזק, והעבודה הקשה שלו משתלמת. הוא לוחץ גבוה את הגנת היריבה וזה מתבטא בשערים". הגרמני החמיא גם לפדרי: "הוא איזן אותנו גם במשחק הזה וגם נגד ולנסיה. הוא שומר מצוין על הכדור ומביא הרבה תשוקה. זו זכות גדולה שיש לנו אותו. אני רוצה להודות לצוות הרפואי שעשה עבודה מדהימה איתו אחרי שנפצע ביורו".
בנוגע לבעיות בסגל, שכוללות לא מעט פצועים, וכשדני אולמו לא עומד לרשותו בגלל חוקי ה"פייר פליי", אמר המאמן: "אני לא מודאג, אני מסתכל על הדברים בצורה אופטימית. יש לנו עוד שני משחקים השבוע, אולי נעשה רוטציות כדי לשמור על השחקנים".