אקס ריאל מדריד ונבחרת ספרד, פרננדו היירו, המשמש בימים אלה מנהל ספורטיבי בצ'יבאס גוואדלחרה, אמור לעזוב את המועדון המקסיקני ולהצטרך לאל-נאסר הסעודית של כריסטיאנו רואלנדו. כך דווח היום (רביעי) ב-ESPN. על פי הדיווח, המועדון הסעודי ניסה בעבר להתחזק בספרדי אבל רק עכשיו ובזכות הצעה אטרקטיבית יותר, הצדדים צפויים לחתום.
היירו, למי שהספיק לשכוח, נקשר בעבר למשרה ספורטיבית בישראל, כשבמהלך 2016 ניהל אקס הבלאנקוס מגעים מתקדמים עם משרד הספורט וההתאחדות לכדורגל, בנוגע למינויו לסמכות הבכירה שתייעץ לוועדה המשותפת לקידום הכדורגל בארץ. הכוונה הייתה כי הוא ישמש דמות שתתווה את דרכי העבודה על פי המודל הספרדי.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
בוס חדש. רונאלדו
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
פרננדו היירו
פרננדו היירו
אתגר חדש. היירו על הקווים כמאמן ספרד
(צילום: Photo by Dan Mullan/Getty Images)
מי שבין היתר ניהל את המגעים עם כוכב העבר היה כוכב עבר אחר, חיים רביבו, שהגיע לספרד כנציג ההתאחדות לכדורגל, וערך שם סיורים ושיחות עם גורמים בכירים בנבחרות הצעירות. רביבו המליץ ללכת על היירו, שאף הביע בזמנו את רצונו להגיע לישראל.
אל-נאסר ו-CR7 נעלו את 2023/24 במקום השני בסעודיה בפעם השנייה ברציפות. הפעם סיימה הקבוצה במרחק של 14 נקודות מאל-הילאל, שחתמה עונה אדירה עם 96 נקודות (31 ניצחונות ואפס הפסדים ב-34 משחקים). בשישי (21:00) יפגשו שתי הקבוצות בגמר גביע המלך הסעודי.
מוקדם יותר השבוע (שני) כבש הפורטוגלי צמד ב-2:4 הביתי של אל-נאסר על אל-איתיחאד במחזור הסיום של הליגה הסעודית, ובכך שבר את שיא השערים לעונה אחת של הליגה והעמיד אותו על 35. רונאלדו, שהוסיף גם 11 בישולים ב-35 משחקי ליגה, הפך בכך לשחקן הראשון שזוכה בתואר מלך השערים בארבע ליגות שונות, אחרי שכבר עשה זאת בפרמייר-ליג, בלה ליגה ובסרייה א'.
ריאל מדריד: שער מרהיב נגד כל קבוצה בליגה
(באדיבות ONE)