ממפיס דפאי יישאר בברצלונה גם אחרי חלון ההעברות של ינואר? על פי "ספורט" הקטלאני, הקבוצה לא מקבלת הצעות עבור החלוץ ההולנדי וחושדת כי הוא פשוט חוסם אותן לפני שהן מגיעות אליה.
ממפיס בן ה-28 סבל מפציעה בירך ובין היתר בגלל זה שותף רק בשלושה משחקים העונה. לפי הדיווחים, צ'אבי דווקא מרוצה ממנו ומתכנן לשלב אותו בעתיד, אך הנהלת הקבוצה היא זו שדוחפת לפרידה בחלון ההעברות של ינואר. למרות זאת, כבר בקיץ הוא הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב לפני תום חוזהו ביוני. כעת נראה שהוא גם פועל בנושא, למרות שמספר קבוצות מגלות בו עניין, כשהמובילות הן רומא, ניוקאסל ומנצ'סטר יונייטד שרוצה להחזיר אותו לקדנציה שנייה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה ממפיס דפאי
שחקן ברצלונה ממפיס דפאי
רוצה להישאר בברצלונה. דפאי
(צילום: EPA)
אם יחליט להישאר בברצלונה, צפויה לממפיס תחרות לא פשוטה בכלל על מקום בחלק הקדמי שכולל את רוברט לבנדובסקי, עוסמאן דמבלה, ראפיניה, פראן טורס ואנסו פאטי שחוזר לכושר.
ממפיס הצטרף לברצלונה בקיץ 2021 תמורת 16 מיליון אירו, והתקשה לספק את הסחורה מאז. בסך הכל, כבש דפאי 14 שערים ובישל שניים נוספית ב-41 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות.

סוארס עובר לברזיל

לא חוזר לאירופה. לפי הדיווחים, לואיס סוארס יחתום ביממה הקרובה בגרמיו הברזילאית על חוזה לשתי עונות. עוד אין הרכזה רשמית, אך לרשת כבר דלפה תמונה של סוארס מציג את חולצת המועדון.
החלוץ האורוגוואי בן ה-35 שכבש לא פחות מ-445 שערים במהלך הקריירה שלו וכיכב בין היתר בליברפול, איאקס וברצלונה - עזב את אתלטיקו מדריד בקיץ, והצטרף לנסיונל ממולדתו. הוא הוביל אותה לאליפות עם שמונה שערים ושלושה בישולים ב-20 הופעות.