אלכסיס מק אליסטר אדום: ליברפול השלימה היום (חמישי) את העברת קשר ברייטון בעונה שחלפה תמורת 35 מיליון פאונד. הפליימייקר הארגנטינאי, שסיים עם קבוצתו את 2022/23 במקום השישי ועם העפלה היסטורית למפעל אירופי, חתם על חוזה לחמש עונות.
מק אליסטר (24) כבש 20 שערים ב-112 הופעות בברייטון ונטל חלק בזכייה של ארגנטינה במונדיאל בדצמבר 2022. "זה חלום שהתגשם ואני לא יכול לחכות יותר", אמר השחקן לאחר השלמת המעבר. "רציתי להיות בליברפול מהיום הראשון של הכנות קדם העונה, אז טוב שהכל נעשה. אני מצפה לפגוש את חבריי לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
אלכסיס מק אליסטר
אלכסיס מק אליסטר
"מצפה בקוצר רוח לשחק". מק אליסטר
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
מק אליסטר הצטרף לברייטון מארגנטינוס ג'וניורס בינואר 2019 וחזר מיד למועדון מבואנוס איירס בהשאלה. הוא לבש 16 פעמים את מדי נבחרת ארגנטינה, כאמור, גם בטורניר בו סיימה כאלופת העולם. "מאז שזכיתי בגביע העולמי, אמרתי שאני רוצה לזכות בעוד גביעים ואני חושב שהמועדון הזה יעזור לי לעשות את זה", אומר מק אליסטר.
"זו המטרה וכשאתה במועדון גדול כמו זה אתה צריך לזכות בגביעים. אני יכול לראות כמה המועדון הזה גדול - השחקנים שיש לנו, הצוות, כולם. אני ממש מרוצה ומצפה לשחק בקוצר רוח. למועדון הזה".
"זו הייתה שנה פנטסטית עבורי - גביע העולם, מה שהשגנו עם ברייטון - אבל עכשיו הגיע הזמן לחשוב על ליברפול ולנסות להיות שחקן טוב יותר ובן אדם טוב יותר בכל יום".