ב-MLS הכריזו הלילה (בין שני לשלישי) על המועמדים לפרסים האישיים של עונת 2024. מעבר לפרסים כמו ה-MVP - לאו מסי מועמד כמובן - מאמן העונה ושוער העונה, בליגה האמריקאית הבכירה מעניקים גם את תואר השחקן החדש של העונה, ובקטגוריה זו יש לנו נציג כחול-לבן: ליאל עבדה.
המועמדים לתואר הם בהכרח שחקנים עם ניסיון מקצועי קודם שערכו את הופעת הבכורה שלהם ב-MLS במהלך עונת 2024, ושיחקו במהלכה לפחות 500 דקות. עבדה, הקיצוני בן ה-23 שבמרץ הפך לשחקן היקר בתולדות שארלוט אחרי שזו שילמה עליו 8 מיליון אירו לסלטיק, הוא אחד מ-31 המועמדים לזכייה בתואר, אבל הסיכויים שלו לזכייה קלושים עד לא קיימים.
1 צפייה בגלריה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
הוביל את שארלוט לפלייאוף. עבדה
(AP Photo/Nell Redmond)
בין המועמדים נמצא גם לואיס סוארס, שגם מועמד לתואר ה-MVP של העונה. החלוץ האורגוואי בן ה-37 של אינטר מיאמי תרם 18 שערים ושבעה בישולים ב-26 הופעות ליגה. מועמדים בולטים נוספים הם שוער לוס אנג'לס FC הוגו לוריס ושחקן הכנף של לוס אנג'לס גלאקסי גבריאל פאק (15 שערים ו-14 בישולים).
עבדה תרם שישה שערים ובישול ב-23 הופעות, כששארלוט הבטיחה עלייה לפלייאוף ושהיא תסיים את העונה הסדירה לפחות במקום השביעי, מה שיהיה הישג השיא שלה בשלוש עונותיה בליגה.