אחרי שני משחקי בית בליגה הסרבית, בכר בכר והכוכב האדום בלגרד יתארחו מחר (שישי, 19:55) אצל מלאדוסט לוצ'אני במחזור השלישי. המאמן הישראלי וקבוצתו במאזן מושלם עם 6 נקודות מ-6 אפשריות ויחס שערים מפלצתי (0:9), מלאדוסט רביעית עם 4 נקודות.
"ההכנה למשחק זהה, אנחנו מסתגלים ליריבה כל פעם בהתאם לחוזקות ולחולשות שלה", פתח בכר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "מלאדוסט היא קבוצה טובה ומנוסה, יש לה שחקנים צעירים ומוכשרים. נצטרך לשחק טוב כדי לנצח. צפיתי במשחקים של כל הקבוצות בליגה. אנחנו, צוות האימון שלי ואני, צריכים ללמוד את הקבוצות הכי טוב שאפשר".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ישמור על מאזן מושלם? בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
"יש לנו שילוב של שחקנים צעירים ומנוסים", המשיך בכר. "אבל זה לא משנה, אני לא מסתכל על הגיל. המשחק אצלי מתחיל עם 11 השחקנים הטובים ביותר בסגל. מצפה מכולם עוד להשתפר".
בכר נשאל, איך לא, על קבוצתו הקודמת מכבי חיפה, שגברה אתמול 1:2 על סלובן ברטיסלבה, אצלה עמד בשער אקס הכוכב האדום, מילאן בוריאן בן ה-35. כזכור, בתחילת הקיץ נטען כי בוריאן (ששיחק אצל האלופה הסרבית מ-2017 ועד העונה) התבשר על ידי בכר שהוא לא בתוכנית בשיחת טלפון אחת. השוער סיפר לאחר אותו מקרה כי הוא נותר "פגוע".
2 צפייה בגלריה
בוריאן
בוריאן
התייחסות מבכר. בוריאן
(צילום: Julian Finney / gettyimages)
“האמת שלא צפיתי במשחק כי אשתי הגיעה לבקר אותי מישראל, הלכתי איתה למסעדה", אמר בכר. "הרבה אנשים שלחו לי הודעות ואני שמח שהם ניצחו. שמעתי גם שבוריאן הציל הרבה שערים נגד מכבי חיפה, אז זה מאוד מעניין".