מנצ'סטר סיטי וליברפול סיימו אתמול (ראשון) ב-2:2 מלהיב באנפילד, אבל תקרית אחת העיבה בסיום על חגיגת הכדורגל. אנשי סיטי טענו שקצת אחרי שפיל פודן השווה ל-1:1, אוהד ליברפול ירק לעבר אחד מעוזריו של פפ גווארדיולה.
בקבוצה דרשו מהאבטחה של ליברפול לפעול מיידית, אבל הם טענו שהם לא ראו את המקרה. בקבוצה יבחנו כעת את קלטות האבטחה וינסו לזהות את האוהד. גווארדיולה התייחס לתקרית: "שמעתי משהו מהקהל, הם אמרו דברים לא יפים לכיוון הצוות שלי, אבל לא ראיתי מה קרה. אני בטוח שליברפול תטפל באיש הזה. דבר דומה קרה לפני שלוש כשאוהדי ליברפול הרסו את האוטובוס שלנו, זה לא משקף את המועדון".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה על הקווים
פפ גווארדיולה על הקווים
פפ גווארדיולה על הקווים
(צילום: רויטרס)
למאמן הספרדי גם היו תלונות לשופט, שלטענתו היה צריך להרחיק את ג'יימס מילנר בצהוב השני. "זה כרטיס ברור, הוא לא קיבל כי זה אנפילד או אולד טראפורד", התלונן פפ. "אם שחקן של סיטי היה בסיטואציה הזו, הוא היה מורחק במאה אחוז".
גווארדיולה גם החמיא לתצוגה של שתי הקבוצות: "איזה משחק נהדר! זו הסיבה שסיטי וליברפול נמצאות בצמרת בשנים האחרונות, הפרמייר-ליג היא הליגה הטובה ביותר". על היריבה: "את התוצאה אי אפשר לשנות, אני יודע כמה זה קשה מול השחקנים האלה והמאמן הזה. בכל פעם זה אתגר נהדר. אם אנחנו מפסידים בדרך שבה הפסדנו בפריז ומוציאים תיקו כמו היום זה טוב. אני מתפלל ששחקנים יחזרו בשלום מפגרת הנבחרות".
3 צפייה בגלריה
חיבוק ידידותי. קלופ עם גווארדיולה
חיבוק ידידותי. קלופ עם גווארדיולה
חיבוק ידידותי. קלופ עם גווארדיולה
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(צילום: AFP)
יורגן קלופ אמר מנגד: "מחצית ראשונה ממוצעת מאוד שלנו, כנראה שגם פחות מזה. היינו פסיביים מדי עם ובלי הכדור ושיחקנו ממש לידיים של סיטי. זו המחצית הגרועה ביותר ששיחקנו נגדם. הייתי יותר מרוצה כששמעתי את השריקה להפסקה כי היינו צריכים לשנות הרבה דברים, ועשינו זאת. המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי".
מוחמד סלאח, שכבש שער אדיר בסלאלום וקיבל פרגון אפילו מלברון ג'יימס, הוסיף: “שיחקנו טוב בחצי השני, הם שלטו מהפתיחה, אני וסאדיו מאנה מתאמנים על שערים כאלה וחבל שלא ניצחנו. אצפה שוב במשחק. צריכים להיות הוגנים, להם היו יותר מצבים”.