שישה ימים לפני משחק הפתיחה של הקופה אמריקה, בו היא תפגוש את קנדה, נבחרת ארגנטינה ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) גם במשחק ההכנה השני שקיימה בארה"ב - שם יתקיים הטורניר. אלופת העולם, שגברה לפני חמישה ימים על אקוואדור, הביסה 1:4 את גואטמלה בזכות צמד ובישול של לאו מסי.
הנבחרת ממרכז אמריקה הפתיעה כשעלתה ראשונה ליתרון בזכות שער עצמי של ליסנדרו מרטינס בדקה הרביעית, אך האלביסליסטה הגיבו מהר עם שער של מסי שמונה דקות לאחר מכן. המהפך הושלם בדקה ה-39, כשלאוטרו מרטינס דייק מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-66 השלים חלוץ אינטר צמד מבישול של מסי. בדקה ה-77 "הפרעוש " כבש את השני שלו במשחק אחרי בישול של אנחל די מריה.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי עם חוליאן אלבארס
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי עם חוליאן אלבארס
עוד ניצחון במשחק הכנה לאלופת העולם. מסי עם חוליאן אלבארס
(Andrew Caballero-Reynolds / AFP)
ארגנטינה תחל כאמור את מסע ההגנה על תארה כאלופת הקופה אמריקה בעוד שישה ימים כשתפגוש את קנדה באטלנטה. חמישה ימים לאחר מכן היא תשחק מול צ'ילה בניו ג'רזי, וכעבור ארבעה ימים היא תסגור את שלב הבתים עם משחק מול פרו במיאמי, שם גם ייערך הגמר של הטורניר.
לאור סמיכות הקופה אמריקה לאולימפיאדה, מסי הודיע השבוע כי הוא לא יטול חלק בטורניר הכדורגל האולימפי שייערך בפריז. "אני צריך לבחור בקפידה את המשחקים שלי, וזה יהיה יותר מדי לשחק בשני טורנירים רצופים", הסביר "הפרעוש", "היה לי מזל גדול לשחק באולימפיאדה, לזכות בה יחד עם מסצ'ראנו (שכיום מאמן את הנבחרת הצעירה) כשחקן. זו הייתה חוויה נפלאה ברמת הכדורגל. אולימפיאדה היא זיכרון שלעולם לא אשכח".
צפו בהצלות הגדולות של העונה בסרייה א'
(באדיבות one)