אירוע חריג מאוד התחרש לפנות בוקר (חמישי) בליגה השנייה של מחוז גויאס בברזיל, כששוטר צבאי ירה בשוער על כר הדשא כדור גומי, זאת לאחר ששחקני שתי הקבוצות התעמתו פיזית בסיום המשחק.
משטרת ברזיל פתחה בחקירה של התקרית שהתרחשה לאחר המשחק, בו ניצחה סנטרו אוסטה את גרמיו אנאפוליס 1:2. מי שנפצע בתקרית הוא שוערה של המפסידה, רמון סוזה, שנראה צולע לאחר מכן, ובמועדון שלו אישרו כי הוא נזקק לטיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
רמון סוזה על האלונקה
רמון סוזה על האלונקה
סוזה על האלונקה
(צילום: הפייסבוק של Grêmio Esportivo Anápolis)
2 צפייה בגלריה
הפציעה של סוזה
הפציעה של סוזה
הפציעה של סוזה
(צילום: הפייסבוק של Grêmio Esportivo Anápolis)
בקבוצה של סוזה טענו כי מדובר ב"מעשה פלילי" והבטיחו שהשוטר ייענש. ״לאחר סיום המשחק, שוערנו רמון סוזה נפגע מכדור גומי, שנורה על ידי שוטר", נכתב בהודעת גרמיו אנאפוליס, "מעשה נורא, לא יאומן ונפשע של מישהו שצריך לדאוג לבטיחון של האנשים, שהיו שם באצטדיון ג'ונאס דוארטה.
"ה-10 ביולי הוכתם על ידי מעשה אלים, מלוכלך ונורא נגד אחד השחקנים שלנו, שלעולם לא יישכח. אנחנו מודיעים כי ננקוט באמצעים כדי שהאדם האחראי ייענש ויעשה צדק. השוער שלנו טופל במגרש על ידי רופא הקבוצה, ד"ר דייגו בנטו".
המשטרה הצבאית של מחוז גויאס אישרה כי פתחה בחקירת האירוע. "המשטרה הצבאית מודיעה כי הורו לה מיידית לפתוח בהליך מינהלי לבדיקת העובדות בקפדנות הראויה", נכתב בהודעה, "המשטרה הצבאית של גויאס מאשרת את מחויבותה לציית לחוק, וחוזרת על כך שאינה מאשרת כל התנהגות בלתי הולמת של חבריה".
דרווין נונייס חוטף אגרוף מאוהדי קולומביה
(באדיבות one)