מנור סולומון, בדיוק כמו יתר חבריו בשחטאר דונייצק, יצא אתמול (שלישי) מרוצה אחרי ניצחון החוץ 0:1 על מונאקו, במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. פדרינו כבש את השער היקר כבר בדקה ה-19 וקירב את האוקראינים לשלב הבתים.
"התחלנו טוב את המשחק והיינו יכולים לכבוש שערים נוספים", סיפר סולומון בסיום. "נכון, מונאקו שיחקה טוב יותר במחצית השנייה, הם הגיעו להזדמנויות, אבל לא כבשו. ניצחון 0:1 זו תוצאה נהדרת עבורנו במשחק חוץ".
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מרוצה מהתוצאה. סולומון
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
פדריניו חוגג
פדריניו חוגג
פדריניו והחברים חוגגים את שער הניצחון
(צילום: AFP)
"מונאקו היא יריבה חזקה", הוסיף הקשר הישראלי, שהוחלף בדקה ה-66. "השחקנים שם חזקים יותר פיזית. אנחנו נהיה מוכנים לקראת המשחק הבא ואם אני צריך לסכם את המשחק הזה - הגיע לנו לנצח".
"השגנו את התוצאה המושלמת", טען מגן שחטאר מרלון. "זאת התוצאה שרצינו, גם שיחקנו מצוין. אני חושב שאנחנו יכולים להשתפר בגומלין". מרלון החמיא לכוכב הערב, שוער הקבוצה אנטולי טרובין: "היה לו משחק מצוין, העצירות שלו נתנו לנו ביטחון".
3 צפייה בגלריה
שחקני מונאקו מתוסכלים אחרי המשחק
שחקני מונאקו מתוסכלים אחרי המשחק
שחקני מונאקו מתוסכלים אחרי המשחק
(צילום: AFP)
מהעבר השני, במונאקו היו רגשות מעורבים. זאת לאחר שהקבוצה שיחקה טוב מאוד במחצית השנייה, אבל לא כבשה. "הראינו שאנחנו יכולים ליצור מצבים נגד שחטאר, לא צריך להתאכזב יותר מדי", הסביר מאמן מונאקו, ניקו קובאץ'. ג'יבריל סידיבה סיכם: "נצטרך לשחק מושלם בגומלין אם נרצה להגיע לשלב הבתים".