לא רק על המגרש - פ.ס.ז' מתחילה לצבור בעיות גם בדברים שלא קשורים לכדורגל. אחרי שהובסו ביום רביעי 4:1 במשחק ליגת האלופות נגד ניוקאסל האנגלית (משחק חמישי ללא ניצחון בכל המסגרות), קיבלו במועדון הצרפתי הודעה מטעם ההתאחדות כי אוסמן דמבלה, אשרף חכימי, לאבין קורזאווה ורנדל קולו מואני, הורחקו למשחק אחד ולא ייטלו חלק במשחק הצמרת נגד סטאד רן ביום ראשון הקרוב (21:45).
הארבעה התייצבו לדיון בפני יו"ר הוועד המשמעתי של הליגה, סבסטיאן דנו, לאחר שנטלו חלק בחגיגת הניצחון נגד מארסיי, שחרגה מגבולות הטעם הטוב וכללה קריאות הומופוביות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי פ.ס.ז'
אוהדי פ.ס.ז'
אוהדי פ.ס.ז' במשחק נגד מארסיי
(צילום: EPA/YOAN VALAT)
2 צפייה בגלריה
דמבלה
דמבלה
ברשימת המורחקים. דמבלה
(צילום: EPA/YOAN VALAT)
האירוע המדובר התרחש בסיום משחק הליגה במחזור החמישי, מול מארסיי, בפארק דה פרינס, שהסתיים בניצחון מוחץ (0:4) לפריז. בסיום נשמעו אוהדי פ.ס.ז' חוגגים בקריאות הומופוביות שהופנו כלפי שחקני מרסיי. על פי דיווחים, ארבעת השחקנים הצטרפו לקריאות.
בנוסף להשעיית השחקנים, בית הדין המשמעתי החליט לסגור היציע ממנו בקעו הקריאות, לשני משחקים. "המועדון מצר על כך שוועדת המשמעת בחרה בצעד מוגזם וקולקיטיבי", נמסר מהמועדון הצרפתי. "מדובר בעונש שעלול לערער את עבודת הדיאלוג והמניעה שמבצע המועדון עם איגודים, מוסדות ואוהדים".
על אף הביקורת על ההחלטה, בפ.ס.ז' הבהירו כי אין להם כוונה לערער על העונש.