יומיים אחרי הזכייה בגביע האיטלקי, מסימיליאנו אלגרי פוטר מיובנטוס. אלגרי אימן את יובנטוס בשתי קדנציות שונות וזכה איתה ב-12 תארים.
אלגרי מונה למאמן יובנטוס ב-2014 וזכה איתה בחמש אליפויות, הוא גם הגיע איתה פעמיים לגמר ליגת האלופות. ב-2019 עזב את הקבוצה וב-2021 חזר לקדנציה שנייה, שהייתה פחות מוצלחת. התואר היחיד בו זכה בקדנציה השנייה היה הגביע האיטלקי, אחרי ניצחון 0:1 בגמר על אטאלנטה ביום רביעי.
2 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
איבד את זה בגמר הגביע, למרות הזכייה. מסימיליאנו אלגרי
(צילום:AP Photo/Gregorio Borgia)
2 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
נשאר בלי עניבה וג'קט. אלגרי
(צילום: REUTERS/Daniele Mascolo)
גם הזכייה בגביע לא עברה בשקט, כשאלגרי התעצבן על צוות השיפוט, צעק לעבר השופט הראשי "בושה", זרק את הג'קט שלו לרצפה' הוריד גם את העניבה וכמעט קרע את החולצה שלו, מופע אימים של ממש. זאת לא הפעם הראשונה שאלגרי מאבד את זה עקב החלטות שיפוט, ועל פי התקשורת באיטליה זאת אחת הסיבות שיובנטוס מאסה בו והחליטה להיפרד ממנו, עוד לפני סיום העונה (נותרו עוד שני מחזורים). יובנטוס לא נוהגת לפטר מאמנים לפני תום העונה, זה קרה לה רק שלוש פעמים ב-50 השנים האחרונות. מהמועדון נמסר: "ההחלטה להיפרד מאלגרי הגיעה אחרי ההתנהגות שלו בגמר הגביע, שאינה הולמת את ערכי המועדון"
יובנטוס תסיים עוד עונה מאכזבת, כשהיא עדיין לא הבטיחה את המקום הרביעי בליגה. כרגע היא מובילה בארבע נקודות על אטאלנטה (לה משחק חסר). מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא תיאגו מוטה, שהוביל את בולוניה למקום השלישי והבטיח עימה את המקום בליגת האלופות. בלם העבר פאולו מונטרו יעמוד על הקווים בשני המחזורים האחרונים.
יובנטוס מחלצת תיקו דרמטי נגד סלרנטינה
(ONE)