הכישרון הענק של ברצלונה לאמין ימאל קיבל את החולצה עם המספר 19 לקראת העונה החדשה, כך אישרה היום (רביעי) סגנית אלופת ספרד. שחקן הכנף, שחגג 17 רק יום לפני שסייע לנבחרת ספרד לנצח בראשון 1:2 את אנגליה בגמר יורו 2024, כבר צבר 50 הופעות בברצלונה מאז הבכורה שלו, והוא נחשב לכישרון הנוצץ ביותר כיום בכדורגל העולמי.
כעת הוא מקבל את החולצה עם המספר 19, איתה שיחק בעונה החולפת ויטור רוקה, אך היא גם זו שהפכה לשם נרדף לעלייתו של לאו מסי, כאשר הארגנטינאי לבש את החולצה הזו הזה במשך שלוש עונות בקאמפ נואו בין 2005 ל-2008.
1 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
ימאל
(צילום: Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
"הפרעוש" החל את דרכו בברצלונה עם המספר 30 על גבו, השתדרג ל-19 ובסופו של דבר, כידוע, עבר ל-10 שמזוהה איתו בנבחרת ובקבוצה. ימאל, שמשתדרג כעת מ-27 למספר 19, מעולם לא הסתיר את העובדה שמסי הוא האליל שלו, וב-2025 הם עשויים להתמודד זה מול זה ראש בראש בפיינליסימה, משחק בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה.
ימאל ומסי נפגשו לראשונה לפני 16 שנה. בסוף שנת 2007, אז מסי היה הכוכב העולה של ברצלונה, העיתון "ספורט" הקטאלני קיים אירוע של צילומי לוח שנה לצדקה עם שחקני קבוצת הפאר הספרדית. במסגרת אותם צילומים השתתפה גם משפחתו של ימאל ומי שנבחר להצטלם עם העולל הוא "הפרעוש". אחת התמונות, שבה נראה מסי מקלח את ימאל התינוק, התפרסמה ברשתות החברתיות בשבוע שעבר והפכה לוויראלית במיוחד. ימאל עצמו התגאה בתמונה וכתב בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו: "מגע הקסם".
מלה מאסיה ועד הקמאפ נואו: הדרך של ימאל
(באדיבות one)