לאו מסי מתכוון לשוב למונדיאל הבא שייערך בארה"ב, קנדה ומקסיקו ב-2026 כדי לנסות להגן על התואר עם ארגנטינה. בראיון לרשת סטאר פלוס - הודה הכוכב כי הוא לא מתכוון לפרוש מהמדים הלאומיים בקרוב.
"תמיד אנסה להתחרות עד הסוף", אמר. "אני הראשון שיודע מתי אני יכול ומתי לא יכול להתחרות. כל עוד אני מרגיש בכושר ויכול לתרום, אמשיך לעשות זאת. כרגע, כל מה שאני יכול לחשוב עליו זה להגיע לקופה אמריקה במצב מצוין, להילחם שוב על התואר, כמו שעשינו תמיד, ולנסות להיות שוב אלופים. רק הזמן יגיד אם אגיע לגביע העולמי או לא. בדרך כלל, כדורגלנים לא משחקים במונדיאלים בגיל כזה (39) - בגלל זה אמרתי אחרי הזכייה האחרונה שאני לא חושב שאצליח".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לא מתכוון לפרוש מהנבחרת בקרוב. מסי
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
"רוצה ליהנות בלי לחשוב שנתייםשלוש קדימה"
(צילום: AP)
"נדמה היה שאפרוש אחרי המונדיאל האחרון, אבל בדיוק ההיפך קרה", הוסיף מסי. "עכשיו אני רוצה להיות כאן יותר מתמיד. אחרי שסבלתי כל-כך הרבה שנים, היום אנחנו בנבחרת נהנים מכל רגע, ואני רוצה לחיות את הרגע הזה עד הסוף. אני מרגיש מצוין עם הנבחרת הזו ומעוניין ליהנות בלי לחשוב שנתיים או שלוש שנים קדימה".
הכוכב הארגנטינאי התייחס בדבריו גם ל-MLS, בה הוא כיכב העונה במדי אינטר מיאמי. "מודע שעזבתי לליגה נמוכה, אבל חלק גדול מההחלטה נבע גם ממקום אישי והאופן שבו אני מתמודד עם האתגרים בקריירה. אני לא רוצה לחשוב עדיין על המונדיאל הבא, אבל אני גם לא יכול להגיד ב-100% שאהיה שם כי הכל יכול לקרות".
3 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
משחק ב"ליגה נמוכה". מסי במדי אינטר מיאמי
(Kirby Lee/Reuters)
מסי המשיך: "בגלל הגיל שלי (36), הדבר הנורמלי הוא שאני לא אצליח, אבל נראה כמה רחוק אני אוכל להגיע. אם נצליח בקופה אמריקה ואראה שאוכל להמשיך לשחק, אולי זה יקרה. מה שבטוח, זה יהיה קשה".
"הפרעוש" גם התייחס לתקופה הפחות טובה שלו בנבחרת - לפני הזכייה בקופה ובמונדיאל. "היה לי רע. המשפחה והאנשים הקרובים אלי ידעו זאת. העיתונאים היו מאוד לא הוגנים כלפי דור השחקנים הזה ואמרו עליי הרבה דברים רעים. הזכייה במונדיאל? אני מרגיש שזה ניצחון בשבילי, ששיניתי את המצב וכבשתי את כל לבבות תושבי ארגנטינה. היום 95% או 100% מהארגנטינאים אוהבים אותי, וזו הרגשה יפה. יש מעט מאוד שחקנים שיכולים להגיד שהם השיגו הכל, ובזכות אלוהים אני אחד מהם".