משחקי הקופה אמריקה נמשכו גם הלילה (בין ראשון לשני), הפעם עם משחקי בית 3. המארחת ארה"ב פתחה ברגל ימין את הטורניר הביתי עם 0:2 על בוליביה, בעוד אורוגוואי ניצחה 1:3 את פנמה.
שתי המנצחות הן גם הפייבוריטיות לתפוס את שני המקומות הראשונים בבית בדרך לשלב הבא, ובמחזור הבא ייפגשו לקרב שזו שתצא בו עם שלוש הנקודות תתפוס ככל הנראה את המקום הראשון בסיום שלב הבתים.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ארה"ב חוגגים
שחקני נבחרת ארה"ב חוגגים
פתיחה חלקה לטורניר הביתי. שחקני נבחרת ארה"ב חוגגים
(Jerome Miron/Reuters)
ארה"ב - בוליביה 0:2 | אצטדיון AT&T בארלינגטון, טקסס היה רחוק מלהיות מלא (תכולה של 80 אלף מקומות) במשחק הפתיחה של המארחת, אך 48 אלף הצופים שהגיעו נהנו מהופעה מוצלחת מצד החבורה של גרג ברהלטר - שלא ממש התקשתה. כבר אחרי 3 דקות הקפטן כריסיטיאן פוליסיק העלה את האמריקאים ליתרון לאחר בישול של טים וואה, ו-40 דקות לאחר מכן בישל את השני לפאלורין באולגון - שקבע את תוצאת המשחק.
לא פחות מ-25 איומים היו לארה"ב לעבר השער של הבוליביאנים במהלך המשחק, אך שחקניה הסתפקו בשני שערים בדרך לפתיחה חלקה לטורניר הביתי.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת אורוגוואי דרווין נונייס
שחקן נבחרת אורוגוואי דרווין נונייס
הופעה מרשימה לאורוגוואי. דרווין נונייס
(Sam Navarro/Reuters)
אורוגוואי - פנמה 1:3 | הסלסטה לא התקשו מול הנבחרת ממרכז אמריקה, לה זו הופעה שנייה אי פעם בטורניר. אורוגוואי עלתה ליתרון בדקה ה-16 מרגלי מקסי אראוחו, שנהנה מבישול של מתיאס וינייה. הפנמים הצליחו להחזיק יפה מול נבחרת איכותית בהרבה, כאשר לשוערה של מכבי ת"א בעונה החולפת, אורלנדו מוסקרה, היה יום טוב מאוד ושמר על נבחרתו במרחק של שער אחד.
עם זאת, בדקה ה-85 דרווין נונייס הצליח לכבוש את השני של אורוגוואי וסגר עניין, ודקה בתוך תוספת הזמן, מבשל השער הראשון - וינייה - הבקיע את השלישי. פנמה התנחמה בשער כבוד בדקה ה-95 מרגלי מייקל מורילו - מה שכמובן לא השפיע על זהות המנצחת. אקס נוסף של הצהובים, בית"ר והפועל ירושלים, אדוארדו גררו, עלה כמחליף אצל פנמה.
אחרי שנה בלבד: אספניול חזרה ללה ליגה!
(ONE)