נבחרת קנדה, אחת משלוש המארחות של מונדיאל 2026 - לצד ארה"ב ומקסיקו - מחפשת מאמן חדש, ומסתמן שהיא שואפת להחתים שם גדול. לפי "The Standard", לאחר שקיבלו סירוב מז'וזה מוריניו ופרנק למפארד, בהתאחדות הקנדית יצרו קשר עם אולה גונאר סולשיאר וג'סי מארש.
סולישאר, שאימן את מנצ'סטר יונייטד במשך שנתיים וחצי, מחוסר עבודה מאז שפוטר מהשדים האדומים בנובמבר 2021, בעוד מארש - שבעבר אימן בין היתר את ר.ב לייפציג - פנוי מאז פברואר 2023, אז פוטר על ידי לידס. לפי הדיווח, בשלב זה לא ברור אם מארש או סולשיאר יסכימו להצעה הקנדית.
2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
יחזור לקווים? סולשיאר
(צילום: AFP)
יש אליפות: אינטר מנצחת בדרבי וזוכה בתואר
(באדיבות one)
אם הנורבגי והאמריקאי יסרבו אף הם, מועמדים נוספים למשרה על פי הדיווח הם פול קלמנט, עוזר המאמן לשעבר של צ'לסי וריאל מדריד, ואייטור קארנקה, שמחוסר עבודה מאז שעזב את מכבי ת"א בקיץ הקודם. גם בובי סמירניוטיס, המאמן של הקבוצה הקנדית פורג' שנחשב לאחד המאמנים הטובים ביותר במדינה, התראיין לתפקיד.
קנדה מחפשת מחליף לג'ון הרדמן, שב-2022 הוביל אותה למונדיאל הראשון שלה זה 36 שנים, אבל בספטמבר האחרון עזב אותה לטבות טורונטו מה-MLS. עוזרו לשעבר של הרדמן, מאורו ביילו, הוא המאמן הזמני.
2 צפייה בגלריה
אלפונסו דייויס
אלפונסו דייויס
הכוכב. דייויס
(צילום: AP)
מונדיאל 2026 יהיה השלישי בלבד של קנדה, כשכרגע היא עם מאזן של שישה הפסדים בשישה משחקים. אך עם כוכבים כמו אלפונסו דייוויס (באיירן מינכן) וג'ונתן דיוויד (ליל) בסגל, היא שואפת לעבור לכל הפחות את שלב הבתים של גביע העולם הקרוב. עוד לפני כן, בקיץ הקרוב היא תשתתף לראשונה בתולדותיה בקופה אמריקה, שם היא תשחק בבית 1 עם אלופת העולם ארגנטינה, צ'ילה ופרו.