במנצ'סטר יונייטד חוששים כי נפלו קורבן למעשה קונדס, במהלכו הוקלטה שיחה בין המאמן אריק טן האח לשחקניו, רגע לפני שעלו למשחק נגד אסטון וילה ביום ראשון שעבר. על פי "הסאן" הבריטי הושתל מכשיר האזנה בחדר ההלבשה באצטדיון שבברמינגהאם, יומיים לפי מועד המשחק.
הצהובון דיווח שהמכשיר הותקן במקום במטרה להקליט את השיחות של האח עם הקבוצה שלו. על פי הפרסום, המשימה אף הוכתרת ב"הצלחה" כאשר מכשיר ההקלטה אכן הצליח להקליט הנחיות שנתן המאמן לשחקנים.
2 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
כאילו חסרות לו מבוכות. האח
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)
המשחק, כזכור, הסתיים ב-0:0, והמשיך את פתיחת העונה הגרועה של "השדים האדומים", שיצאו לפגרת הנבחרות כשהם במקום ה-14 ועם 8 נקודות בלבד לאחר 7 מחזורים.
"מדובר בהפרה מזעזעת של האבטחה באצטדיון", אמר הגורם שחשף את הצבת מכשיר ההקלטה. "אני חושב שצריכות לעלות שאלות רציניות איך דבר כזה מתאפשר. למרבה המזל, לא היה שום דבר רע באירוע הזה. מדובר סתם במעשה קונדס, באוהד יונייטד טיפש שרצה לשמוע מה נאמר בין ארבעת הקירות האלה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד מול שחקן אסטון וילה מאטי קאש
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד מול שחקן אסטון וילה מאטי קאש
מרקוס רשפורד מול מאטי קאש, ביום ראשון שעבר
(Michael Regan/Getty Images)
"אבל זה בהחלט מעלה סימני שאלה וסיבות לדאגה. איך הצליחו להיכנס לחדר הלבשה של אחד מהמועדונים הגדולים בפרמייר-ליג, כמה ימים לפני משחק?". ב"סאן", אגב, טוענים כי האזינו להקלטות אך בחרו שלא לפרסם אותן.
עוד נכתב כי מי שאחראי על המעשה הגיע לאסוף את מכשיר ההקלטה ביום שלמחרת המשחק. וילה, כאמור, הודיעה שתפתח בחקירת האירוע. טן האח? הוא נאלץ להתמודד עם מבוכה נוספת שמצטרפת למצב העגום של קבוצתו, שתארח לאחר החלון הבינלאומי את ברנטפורד בתקווה לרשום ניצחון ליגה שלישי העונה.