הרצף העגום של פ.ס.וו איינדהובן מול פיינורד נמשך היום (ראשון) באצטדיון פיליפס. ערן זהבי וחבריו סגרו משחק תשיעי ללא ניצחון מול הקבוצה מרוטרדם בכל המסגרות, הפעם זה הסתיים בתבוסה ביתית כואבת של 4:0.
פיינורד הנחילה לפ.ס.וו הפסד ראשון העונה בליגה ההולנדית, מה שאיפשר לאיאקס להישאר במקום הראשון עם 13 נקודות, אחת יותר מאיינדהובן.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי לא מאמין
ערן זהבי לא מאמין
שוב לא כבש. זהבי
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
מריו גצה תופס את הראש
מריו גצה תופס את הראש
הפסד ראשון העונה לפ.ס.וו בליגה. גצה
(צילום: getty images)
זהבי פתח בהרכב והוחלף במחצית יחד עם הכוכב השני של הקבוצה, מריו גצה. יינס טורנסרה כבש את הראשון של האורחת, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, לאחר שבעט מהאוויר כדור עוצמתי לרשת.
פ.ס.וו לחצה בפתיחת המחצית השנייה, אבל נעקצה מהעבר השני. לואיס סיניסטרה בישל (71) לבראיין לינסן וטורנסרה השלים צמד (89). החלוץ בישל לסירייל דסרס (93), שתקע את המסמר האחרון. מי שסיימה ב-0:0 בסמי עופר מול מכבי חיפה בליגה האזורית, חגגה ניצחון חוץ יקר מאוד על אחת היריבות המרות שלה.
פיינורד עלתה למקום החמישי בטבלה עם 9 נקודות. אופיר מרציאנו, שוער נבחרת ישראל, ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות.
4 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
שער בדרבי. נאתכו
(צילום: EPA)
עוד בהולנד, ויטסה של אלי דסה, שפתח בהרכב, חטפה 4:1 מטוונטה וממשיכה בפתיחת העונה הנוראה שלה. אחרי חמישה מחזורים, לוויטסה שני ניצחונות ושלושה הפסדים ויחס שערים נורא של 13:4.
בבלגיה, ליאור רפאלוב כבש (13) את שער הניצחון של אנדרלכט ב-0:1 בחוץ מול סטנדרד ליאז' במשחק סוער. המארחת סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר שאמין אל-דחלי וקולינס פאי ראו את האדום.
בסרביה, קשר פרטיזן, ביברס נאתכו, כבש שער יוקרתי - בדרבי של בלגרד - מול הכוכב האדום, במשחק שהסתיים ב-1:1. קפטן נבחרת ישראל כבש ראשון בבעיטה אדירה מרחוק (36), אלכסנדר קטאי איזן (83). פרטיזן עדיין ראשונה עם 22 נקודות, שתיים פחות מהכוכב האדום.
4 צפייה בגלריה
ניר ביטון סלטיק
ניר ביטון סלטיק
הפסד מפתיע לסלטיק. ביטון
(צילום: gettyimages)
בסקוטלנד, סלטיק של ליאל עבדה (90 דקות) וניר ביטון (18 דקות) הופתעה על ידי ליבינגסטון והפסידה 1:0. זה ההפסד השלישי של הבויז בששת המחזורים הראשונים של העונה.
פורסם לראשונה: 17:23, 19.09.21