נבחרת איטליה פתחה את שלב הבתים בדרג א' בליגת האומות אחרי הופעה מרשימה וניצחון 1:3 בחוץ על צרפת ומתכוננת למשחק מול נבחרת ישראל מחר (שני, 21:45) בבודפשט.
המאמן לוצ'יאנו ספאלטי דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "אחרי המשחק נגד צרפת אנחנו צריכים להראות המשכיות, אחרת לא עשינו כלום. אנחנו רוצים לשמור על השחקנים ברמת מוכנות גבוהה לקראת ישראל. ככל הנראה נערוך ארבעה-חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח נגד צרפת".
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת איטליה לוצ'יאנו ספאלטי
מאמן נבחרת איטליה לוצ'יאנו ספאלטי
"נצטרך להראות המשכיות אחרי צרפת, אחרת לא עשינו כלום". לוצ'יאנו ספאלטי
(Claudio Villa/Getty Images)
על כך שישראל נמצאת כרגע במצב מלחמה ולא מרוכזת מאה אחוז בכדורגל: "זה דומה למצב של אוקראינה, שרוצה להפיק מעצמה 200 אחוז כדי לשמח את העם. זה רק יגרום להם להביא ביותר מוטיבציה".
על חוסר ההצלחה של איטליה בשני הטורנירים הגדולים האחרונים (מונדיאל 2022, אליו כלל לא העפילה, ויורו 2024 - בו הודחה בשמינית הגמר) ועל השינוי שהוא רוצה להביא לנבחרת הנוכחית: "לאיטליה תמיד היו ויהיו 20 שחקנים כדי להרכיב נבחרת טובה. יש לנו עכשיו שחקנים שמוכנים להקריב למען הצלחת הנבחרת".
על חזרתו של סנדרו טונאלי מהשעיה בת 10 חודשים: "כולם חיבקו אותו. כולם מכירים את האיכויות שלו כשחקן, מדובר בסנדרו חדש. הוא יכול להפוך את השחקנים סביבו לטובים יותר והוא מאוד חשוב לנו".
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת איטליה סמואלה ריצ'י
שחקן נבחרת איטליה סמואלה ריצ'י
"לישראל יש צעירים מבטיחים". סמואלה ריצ'י
(Claudio Villa/Getty Images)
שחקן הנבחרת האיטלקית, סמואלה ריצ'י, התייחס גם הוא להתמודדות: "אני בטוח שישראל תעשה לנו חיים קשים. יש לה שחקנים צעירים מבטיחים ונהיה חייבים להיזהר. אנחנו באים אחרי הניצחון על צרפת, אבל אסור לחשוב שהדברים יבואו לנו בקלות".
על השינוי שהביא ספאלטי לנבחרת: "הנבחרת הרבה יותר מאוחדת עכשיו, רוב השחקנים משחקים בליגה האיטלקית ואני חושב שראו את ההשפעה של זה במשחק נגד צרפת במחזור הראשון".