ורדר ברמן ערכה הערב (חמישי) מחווה מרגשת להירש גולדברג-פולין המוחזק בשבי חמאס בעזה, שהינו גם אוהד של הקבוצה הגרמנית. במועדון הציבו מחוץ לאצטדיונם הביתי דגל ירוק עם תמונתו של גולדברג-פולין עליו כתבו "שחררו את הירש".
במועדון שיתפו את המחווה ברשתות החברתיות והוסיפו את הכיתוב: "המסר ברור ומהיום כולכם יכולים לראות אותו מחוץ לווסטרשטאדיון - שחררו את הירש לחופשי".
1 צפייה בגלריה
הירש גולדברג פולין
הירש גולדברג פולין
בוורדר ברמן קראו לשחררו משבי חמאס. הירש גולדברג פולין

ב-7 באוקטובר נחטף גולדברג-פולין בידי מחבלי חמאס לעזה לאחר שהיה במסיבת "נובה" בקיבוץ רעים ותוך כדי שהוא נפצע בצורה קשה בידו בעקבות רימון שהושלך לעבר המיגונית בה שהה. באפריל פורסם סרטון שלו מהשבי ולפני קצת פחות משבועיים פורסם התיעוד מרגע חטיפתו שעורר סערה גדולה.
זוהי לא המחווה הראשונה שעורכת ורדר ברמן למען ישראל בכלל והחטופים בפרט מאז ה-7 באוקטובר. שלושה שבועות לאחר מתקפת הטרור הניפו אוהדי הקבוצה שלט ירוק גדול ובעברית שבו נכתב: "תמיד ביחד", כשבנוסף האוהדים החזיקו שלטים בצורת לב עם שמות החטופים.
האוהדים אף הודיעו כי הם פתחו בקמפיין לגיוס כספים עבור משפחות החטופים. המועדון עצמו כתב: "ורדר ברמן מייצגת הבנה, סובלנות, כבוד וסולידריות - גם בדברים שמעבר לגבול שלנו. חייבים להפסיק את הסבל והאלימות. אנו מאחלים לשלום עבור האנשים בישראל וגם עבור האוכלוסייה האזרחית שסובלת בעזה ובגדה המערבית".
בדצמבר ערכו האוהדים מחווה לענבר הימן ז"ל. אוהדי הקבוצה הציגו ביציע תפאורה עם דמותה של ענבר הימן לצד כיתוב בעברית לזכרה. בנוסף, על המסך באצטדיון הופיעה תמונתה של ענבר עם הכיתוב בעברית: "נוחי על משכבך בשלום". המועדון פרסם את המחווה בחשבון ה-X הרשמי, שלושה ימים לאחר הודעת האבל שפרסם לאחר שנודע כי ענבר בת ה-27 נרצחה בשבי חמאס.