לא שמישהו חשב אחרת, אבל מכבי ת"א גילתה אתמול באופן סופי שיריבתה הקרובה במוקדמות ליגת האלופות תהיה סטיאווה בוקרשט. האלופה הרומנית רשמה 0:4 קליל על וירטוס מסן מרינו והשלימה 1:11 בסיכום צמד המפגשים.
סטיאווה תארח את הצהובים כבר ביום שלישי הבא וכעבור שמונה ימים ייערך הגומלין במוקדמות הסיבוב השני בבודפשט. "אני חושב שאנחנו ב-100 אחוז יכולים לעבור את מכבי", הצהיר בסיום המאמן היווני של סטיאווה, אליאס חרלאמבוס. "הם מאורגנים ומסודרים, אבל גם לנו יש איכויות. יהיה משחק שקול ואנחנו מסתכלים על עצמנו".
1 צפייה בגלריה
ג'יג'י בקאלי
ג'יג'י בקאלי
בטוח בעצמו. בקאלי
(צילום: AP)
מי שכמובן גם כן לא פחד להצהיר הצהרות היה הבעלים הפרובוקטיבי של סטיאווה, ג'יג'י בקאלי. "מכבי ת"א שווה 23 מיליון אירו והיא קבוצה טובה, אבל איך היא יכולה להיות יותר טובה מאיתנו? אנחנו שווים 33", פתח בקאלי במונולוג. "השחקן הכי טוב של מכבי שווה 4 מיליון אירו, תפסיקו להגיד לי שהיא יותר טובה מאיתנו, אולי יש מי שמחפשים תירוצים למקרה שלא נעלה שלב".
בקאלי המשיך: "אנחנו חייבים לעבור את מכבי ת"א. אני לא אומר שזה יהיה קל, אבל אנחנו צריכים להדיח אותה. בנוסף, חייבים לברך שקיבלנו את מכבי בהגרלה, כי הייתה שם גם פאוק ששווה 100 מיליון אירו".
סטיאווה הוא המועדון הגדול ביותר ברומניה, עם לא פחות מ-27 אליפויות, 22 סגנויות, 24 גביעי מדינה, ועוד 6 זכיות בסופר קאפ. זה גם המועדון הכדורגל המזרח אירופאי השני, לצד הכוכב האדום בלגרד, שזכה בגביע אירופה לאלופות.
אם מכבי ת"א תחלוף על פני סטיאווה היא תעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. אם תפסיד, תנשור לפלייאוף הליגה האירופית. הפסד בשלב הזה, יוביל אותה לשלב הבתים בקונפרנס-ליג.
לאזטיץ': "אני פה 3 שבועות ומרוצה מהקבוצה"
(באדיבות ONE)