כריסטיאנו רונאלדו שבר אמש (רביעי) את שיאו של עלי דאי, והפך לגדול הכובשים בכדורגל הבינלאומי אחרי צמד דרמטי מול אירלנד שקבע 1:2 לפורטוגל בתוספת הזמן. אחרי המשחק הוא ניגש לעמדת הראיונות, אבל באמצע הראיון הוא החליט שזה מספיק לו והלך לחגוג עם הקהל.
"אני שמח מאוד הערב, אמר כריסטיאנו בראיון, "לא רק כי שברתי השיא, אלא גם כי היה משחק מיוחד עם שני שערים בסוף". על הפנדל שהחמיץ: "זה חלק מהמשחק. לפעמים אתה כובש, לפעמים מחמיץ. המשכתי להאמין שננצח עד סוף המשחק". הכתב רצה לשאול עוד שאלה, אבל בשלב הזה רונאלדו הרים את אגודליו למעלה ונפרד ממנו.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו בטירוף אחרי שער הניצחון
(צילום: EPA)
רונאלדו העלה אחרי המשחק פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "זה אחד השיאים הכי מיוחדים ששברתי ואני גאה בו מאוד. אני אוהב לייצג את המדינה שלי ולגרום לעם הפורטוגלי לשמוח מכל שער. כילד הייתי צופה ביורו ובמונדיאל, וחלמתי לכבוש בטורנירים גדולים. 111 שערים עבור פורטוגל זה אומר שגרמתי למדינה שלי לשמוח 111 פעמים".

הפורטוגלי אף בחר להחמיא למחזיק השיא עד אמש, עלי דאי: "דאי קבע רף גבוה מאוד, היו שלבים בהם חשבתי שלא אשבור את השיא שלו. כל הכבוד לו על כך שהשיא החזיק הרבה שנים, המספרים שלו יוצאים מהכלל".
"תודה לך פורטוגל. תודה לחברים שלי לנבחרת וגם ליריבים שגרמו למסע הזה להיות בלתי נשכח. אנחנו נמשיך להיפגש על המגרש בשנים הבאות, אני לא מתכוון לעצור עכשיו", סיכם. רונאלדו אגב ספג כרטיס צהוב אחרי שהוריד את החולצה בחגיגות השער השני, ולכן לא ישחק במשחק הבא של הנבחרת מול אזרבייג'ן.