לפני מספר ימים הודיעה פיפ"א רשמית כי היא מאריכה בשנה אחת את התקנה לפיה שחקנים המשחקים בליגות באוקראינה ורוסיה יוכלו לשחק בליגות אחרות, גם אם הם מחוייבים בחוזה לקבוצות באותן מדינות. מדובר בבשורה משמעותית מבחינת מנור סולומון, שחוזהו בשחטאר דונייצק בתוקף עד דצמבר הקרוב, מה שאומר שבעצם כוכב נבחרת ישראל הוא שחקן חופשי.
סולומון - שעבר בזכות אותה תקנה של פיפ"א לפולהאם מהפרמייר-ליג בתחילת העונה - מעורר עניין בעוד קבוצות, ואם הקוטג'רס לא ישלימו את רכישתו משחטאר, כפי שדווח כי במהלך העונה שהם מעוניינים לעשות, שחקן ההתקפה יוכל לעבור לכל קבוצה שיחפוץ.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
יוכל לעבור לכל קבוצה שיחפוץ. מנור סולומון
(צילום: AFP)
בתוך כך, בתקשורת הצרפתית מדווחים כי ליון הביעה עניין רב בצירופו של סולומון לשורותיה במהלך הקיץ הקרוב. הקבוצה שזכתה שבע פעמים באליפות צרפת, וכרגע ממוקמת במקום השביעי בליג 1 רצתה להחתים אותו בקיץ שעבר, אך בסופו של דבר, כידוע, הוא בחר בפולהאם.
נציגיו של מנור סולומון הגיבו לדיווחים בצרפת ומסרו לאתר הצרפתי "teamfootball" כי "מספר קבוצות מליגות שונות מעוניינות בסולומון. מדובר במועדונים מהפרמייר-ליג, בונדסליגה וליג 1. עם זאת, ההצעה הרצינית ביותר כרגע היא מליון, אבל אין זה אומר שהוא אכן יחתום שם".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון נגד סיטי ו ווקר
מנור סולומון נגד סיטי ו ווקר
"הצעה הרצינית ביותר כרגע היא מליון"
(צילום: Richard Heathcote/Getty Images)
כאמור, מנור סולומון ניצל את החלטת פיפ"א לאפשר לשחקנים הנמצאים תחת בקבוצות מאוקראינה לצאת בהשאלה לקבוצות אחרות, ועבר בקיץ לפולהאם. לאחר הופעת הבכורה שלו בפרמייר-ליג, סולומון נפצע במיניסקוס במהלך משחק של קבוצת המילואים של הקוטג'רס וחזר כעבור חמישה חודשים.
בחודש פברואר כבש הישראלי את שער הבכורה שלו באנגליה, והחל ברצף מדהים במהלכו כבש בארבעה מחזורים רצופים והוסיף עוד שער אחד במסגרת הגביע האנגלי, מה שהעלה את קרנו באופן משמעותי וגרם לו להיות בין המועמדים לשחקן החודש. מחזור אחד לסיום העונה בפרמייר-ליג, במאזנו של סולומון יש חמישה שערים ב-23 הופעות בכל המסגרות במדי פולהאם. ביום ראשון הקרוב, מצפה לסולומון וקבוצתו משחק חוץ נגד מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור האחרון בליגה האנגלית.