שבוע גדול עומד בפני הכוכב האדום וברק בכר. היום (שבת) יש לאלופת משחק נגד צ'וקאריצ'קי בליגה הסרבית, אבל כולם כבר מוכנים לקראת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי באנגליה ביום שלישי הקרוב (22:00).
לרגל פתיחת הקמפיין בליגת האלופות, מנכ"ל הכוכב האדום זבזדן טרזיץ' התראיין בסרביה והתייחס כמובן למינוי של ברק בכר: "הוא מאמן רגוע וחכם, שיודע מה הוא רוצה. הוא רק בן 44 וכבר זכה בשש אליפויות בישראל. יש לו הרבה ביטחון עצמי, והוא רוצה לאמן בפרמייר-ליג בעתיד. הוא מאוד כישרוני, ויכול לשנות את המערך של הקבוצה תוך כדי משחק. ראינו איך הוא התנהל עם מכבי חיפה בליגת האלופות בעונה שעברה, הוא הראה הרבה אומץ ואינטיליגנציה".
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
בכר
(צילום: טוויטר הכוכב האדום )
"הגענו לישראל במטוס פרטי כדי לשכנע את בכר להגיע", סיפר טרזיץ', "אמרתי לחבריי ללבוש חליפות. אמרתי לבכר שהוא האופציה היחידה מבחינתנו ושאני לא חוזר לסרביה עד שהוא חותם. הוא אהב את הפרויקט שלנו, הוא ראה שאנחנו רציניים מאוד לגביו ואהב את זה. לא חתמנו בישראל, אבל לחצנו ידיים וידעתי שזה סגור".
"לדעתי בכר הוא בדיוק מה שהיה חסר לכוכב האדום בלגרד, אבל הוא לא יכול לעשות את הכל לבד. אנחנו רוצים שהמועדון יהיה יציב תחתיו. יהיו תוצאות רעות בעתיד, אבל נמשיך קדימה כמועדון ולא ניתן לזה להפריע לנו".
על הציפיות בליגת האלופות אמר טרזיץ': "אנחנו קבוצה טובה יותר מיאנג בויז ולכן מצפים לסיים לפחות במקום השלישי. המשחקים נגדה יהיו החשובים ביותר העונה. כדי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות נצטרך הרבה מאוד מזל. אבל אנחנו רוצים לשחק במפעלים האירופיים גם באביב".