האם אנחנו בדרך לאחד המעברים הכי לא צפויים הקיץ? על פי דיווח ב"ל'אקיפ", כוכב פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבאפה, הודיע לקבוצתו כי הוא לא מתכוון לממש את האופציה בחוזהו. בעקבות כך, היא שוקלת למכור אותו. לפי הפרסום, החלוץ הודיע על כך במכתב רשמי, מה שעשוי להוביל לעזיבתו את המועדון אחרי חמש שנים.
למי ששכח, פריז סן ז'רמן הציבה בפני אמבאפה אולטימטום: תממש את האופציה בחוזה עד ה-31 ביולי ותאריך אותו עד 2025 או שנמכור אותך למרבה במחיר. כאמור, הסופרסטאר הצרפתי החליט שלא לממש את האופציה מבחינתו - מה שיוביל לסיום חוזהו כבר בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
שלום אחרון לפ.ס.ז'? אמבאפה
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
ריאל כבר ממתינה בפינה. אמבאפה
(צילום: JULIEN DE ROSA / AFP)
ריאל מדריד, לפחות על פניו, נראית כמו היעד הכמעט ודאי שאליו יבחר לעבור החלוץ בן ה-24, שכבר היה על סף חתימה שם בקיץ שעבר. לאחרונה אוהדי הבלאנקוס דרשו מנשיא ריאל, פלורנטינו פרס, שיחתים את אמבאפה ובתגובה לכך השיב: "כן, אבל לא השנה". האם עכשיו ההצהרה תשתנה?
ב-ESPN מדווחים כי בפריז ישמעו כעת הצעות על החלוץ ותג המחיר לא יהיה נמוך מ-150 מיליון אירו. בכל מקרה, ריאל - ואת זה כל אחד יודע - משוועת לחלוץ, בטח אחרי מעברו של קארים בנזמה לאל-איתיחאד הסעודית.
אמבאפה עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017 ובמשך שש שנים במועדון כבש 212 שערים ב-260 הופעות. הוא הוביל את הקבוצה לחמש אליפויות צרפת, שלושה גביעים והופעה אחת בגמר ליגת האלופות (אז הפסידה לבאיירן מינכן ב-2020).