פריז סן ז'רמן פספסה אתמול (שלישי) הזדמנות להבטיח את מקומה בשמינית הגמר כשסיימה ב-1:1 ביתי מול בנפיקה ליסבון, אך בצרפת עוסקים בעיקר בקיליאן אמבאפה. הכוכב של אלופת צרפת כבש מהנקודה הלבנה והפך לגדול המבקיעים בתולדות המועדון בליגת האלופות עם 31 שערים במאזנו, זאת על רקע הסערה סביבו לאחר הדיווחים שביקש לעזוב בינואר.
מאמן פ.ס.ז' כריסטוף גאלטייה התייחס לעניין סביב אמבאפה: "לא הייתה לי הזדמנות לדבר איתו עדיין על הסיפור הזה. יש שמועה שהפכה לחדשות. הפתיע אותי שזה יצא לפני משחק חשוב, אבל לא ראיתי שום דבר שונה מממנו. על היכולת שהפגין הכוכב: "קיליאן שיחק מצוין ובצורה אינטנסיבית. הוא ענה לאלה שמפיצים שמועות המרושעות שיצאו לפני המשחק כדי לפגוע בנו".
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
בפריז סן ז'רמן התייצבו לימינו. קיליאן אמבאפה
(צילום: רויטרס)
היועץ המקצועי של המועדון, לואיס קמפוס אמר ל-RMC sport: "אני מדבר עם קיליאן אמבאפה בכל יום והוא מעולם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב בינואר".
גם סרחיו ראמוס התייחס בביטול לאפשרות שאמבאפה יעזוב: "אני לא מאמין לשמועות, הוא לא יעזוב בינואר או בקיץ. אני חבר טוב מאוד של קיליאן, טוב לו בפריז. אל תאמינו לעיתונים".
אתמול, לאחר פרסום הידיעה בדבר רצונו לעזוב, ביקר אותו בחריפות תיירי הנרי, לשעבר בנבחרת צרפת וגם בברצלונה וארסנל. "המועדון גדול יותר מכל דבר", אמר הנרי. "אני לא יודע מה הבטיחו לו, אבל מבחוץ נראה שהוא לא שמע 'לא' אפילו פעם אחת בחייו. אם הוא חושב שהוא גדול יותר מהמועדון, זו טעות גדולה. למעשה, זה החטא הכי גדול לכדורגלן".