החגיגה בסופר קאפ האירופי (ניצחון 0:2 על אטאלנטה) בשבוע שעבר, העלתה את רף הציפיות הגבוה גם כך בריאל מדריד, אבל אמש (ראשון) במסגרת משחק הפתיחה של האלופה הספרדית בלה ליגה והפרמיירה של קיליאן אמבאפה בליגה המקומית, הגיעה גם האכזבה הראשונה – תיקו 1:1 נגד מאיורקה, שאף סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של פרלאן מנדי (90+7).
בתקשורת המקומית, ובעיקר בזאת הקטאלונית, מיהרו לעקוץ. "החבורה של קרלו אנצ'לוטי הייתה זקוקה למכה הזאת", נכתב במגזין 'ספורט'. "מישהו ראה את אמבאפה? מוריצ'י (שכבש את שער השוויון למאיורקה המארחת) היה החלוץ הטוב ביותר על המגרש והוא קלקל את החגיגות לריאל מדריד".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
אמבאפה מתוסכל אחרי שריקת הסיום
(צילום: AP Photo/Francisco Ubilla)
גם במארקה לא עשו הנחות לבלאנקוס, ופרגנו ליריבה: "מאיורקה קלקלה לאלגוריתמים שהעניק למדריד את האליפות עוד לפני שהתחילה הליגה. אומנם היו לה דקות של כדורגל מענג לצפייה, אבל תוצאת הסיום לא צריכה להפתיע אותה".
"היינו פשוט לא מאוזנים", אמר בסיום המאמן האיטלקי המאוכזב, שלראשונה לא מנצח משחק פתיחת עונה עם ריאל. "זה לא היה משחק טוב שלנו ונצטרך לשחק טוב יותר בהגנה. היינו גם יכולים להפסיד. מאיורקה היו פשוט יותר טובים מאיתנו. האם החילופים היו מאוחרים? אולי כן ואולי לא. אנחנו בכל מקרה לא מרוצים מהתוצאה, אבל אפשר ללמוד הרבה מהמשחק הזה.
בבכורה של אמבפה: ריאל מועדת מול מיורקה
(בבכורה של אמבפה: ריאל מועדת מול מיורקה)
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
"לא היה משחק טוב שלנו". אנצ'לוטי
(צילום: JAIME REINA / AFP)
על לוח המשחקים הצפוף, שהמאמן עצמו הלין עליו לפני המשחק, אמר: "נבצע רוטציות רק כשתתחיל ליגת האלופות. חוץ מזה, אין מה לתרץ. בעונה שעברה היו תוצאות תיקו שהייתי מרוצה מהן, מהתיקו הזה אני לא מרוצה".
יש לציין שגם את העונה הזאת פתח ויניסיוס ג'וניור עם שריקות בוז מצד אוהדי היריבה בכל פעם שנגע בכדור. לאחר עשר דקות בלבד, גם נרשמה תקרית בינו ובין שופט המשחק סוטו גראדו, שסירב להתייחס לתלונות שלו על מגע יתר מצד מגן מאיורקה, פאבלו מאפאו, שהגיב בהבעות מזלזלות כלפי הברזילאי.
בשבוע הבא (ראשון, 18:00), במסגרת המחזור השני, תארח ריאל בסנטיאגו ברנבאו את ריאל ויאדוליד. הבלאנקוס יופיעו למשחק ללא מנדי (החרקה), אדוארדו קמאבינגה ודויד אלבה הפצועים.