בימים האחרונים דווח כי צ'אבי אלונסו הוא המועמד המוביל להגיע לאליאנץ ארנה כמאמן הבא של באיירן מינכן. הערב (שישי) האיש על הקווים של באייר לברקוזן הוכיח לאלופה הגרמנית כנראה שהבחירה בו, אם וכאשר, תהיה נבונה.
לברקוזן אמנם לא ניצחה בחוץ את באיירן, בפתיחת המחזור הרביעי בבונדסליגה, אבל הראתה לא מעט ניצוצות ב-2:2 הדרמטי שהותיר אותה בפסגת הטבלה עם 10 נקודות מ-12 אפשריות. בדיוק כמו באיירן השנייה.
5 צפייה בגלריה
פלאסיוס מאזן בפנדל, חמש דקות בתוך תוספת הזמן
פלאסיוס מאזן בפנדל, חמש דקות בתוך תוספת הזמן
פלאסיוס מאזן בפנדל, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן
(צילום: EPA/Anna Szilagyi)
5 צפייה בגלריה
סרג' גנאברי
סרג' גנאברי
גנאברי מחפש פתרונות אצל בורא עולם
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
הפתיחה הייתה שייכת לבאיירן, כשכבר בדקה השביעית עלתה על לוח התוצאות. כדור שהוגבה מצד ימין לא הורחק טוב על-ידי הגנת לברקוזן והארי קיין נגח מקרוב את שער היתרון של הבווארים.
לברקוזן הגיבה תוך 17 דקות. כדור חופשי מ-20 מטר פנטסטי של אלכס גרימאלדו עקף את החומה ונחת פנימה. המארחת לחצה ומסירת רוחב של מתיאס טל בדקה ה-86 הגיעה ללאון גורצקה שבעט לרשת החשופה. רק שהשער הזה לא הספיק לניצחון עבור באיירן. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן יונאס הופמן הוכשל ברחבה ואסקוויל פלאסיוס איזן בפנדל. אגב, דניאל פרץ ישב כצפוי על הספסל ולא שותף.
5 צפייה בגלריה
קיין מתוסכל
קיין מתוסכל
קיין מתוסכל
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
בעוד באיירן השיגה נקודה, פ.ס.ז' ספגה 3:1 ביתי מניס בפתיחת המחזור החמישי בצרפת. היה זה משחקה השלישי העונה של האלופה הצרפתית בליגה בו היא לא מצליחה לנצח והלחץ על לואיס אנריקה מתחיל להצטבר.
טארן מופי כבש ראשון לאורחת (21), קיליאן אמבאפה איזן (29), גאטן לאבורדה החזיר את היתרון לניס (53) ומופי השלים צמד (69). אמבאפה צימק (87) מבישול של רנדל קולו מואני בהופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה. פ.ס.ז' רק עם 8 נקודות מ-15 אפשריות, אך עדיין זמנית במקום השלישי.
5 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
עוד מבוכה לפ.ס.ז'. אמבאפה
(צילום: REUTERS/Gonzalo Fuentes)
ומצרפת לסעודיה. במשחקו הראשון במדי אל-הילאל, ניימאר יכול לחגוג בישול ראשון ב-1:6 הגדול של הקבוצה על אל-ריאד.
הברזילאי עלה לכר הדשא בדקה ה-64 והספיק לבשל לחברו לנבחרת ברזיל, מלקום, את השער הרביעי של אל-הילאל. אל-הילאל מוליכה את הליגה הסעודית אחרי 6 מחזורים עם 16 נקודות מ-18 אפשריות.
5 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר וחבריו החדשים חוגגים
(צילום: REUTERS/Ahmed Yosri)
פורסם לראשונה: 23:29, 15.09.23