נבחרת ברזיל פתחה בצורה רעה מאוד את קמפיין מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, ונמצאת במקום השישי לאחר שישה מחזורים עם שלושה הפסדים. בסלסאו חשבו שהפתרון יגיע עם בוא הקיץ, אז - כך קיוו - קרלו אנצ'לוטי צפוי היה להגיע ולהחליף את פרננדו דיניז. עכשיו זה כבר ברור: הדבר לא יקרה.
היום (שישי) הודיעה ריאל מדריד באופן רשמי: המאמן האיטלקי המוערך האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2026. האמת, בצדק. אנצ'לוטי בן ה-64 מצליח בשנתיים האחרונות מאוד עם הבלאנקוס.
3 צפייה בגלריה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי
יישאר בריאל מדריד. אנצ'לוטי
(Angel Martinez/Getty Images)
בעונת 2021/22 זכה עם הקבוצה באליפות ספרד ובליגת האלופות. השנה, כש-18 מחזורים כבר מאחורינו, ריאל מוליכה את הטבלה עם 45 נקודות, בדיוק כמו ג'ירונה המפתיעה ו-7 יותר מברצלונה שבמקום הרביעי.
כזכור, כבר אתמול דווח בספרד כי אנצ'לוטי אמור להבריז לנבחרת ברזיל ולהישאר במדריד. בין השאר פורסם כי האיטלקי שוחח עם אשתו וילדיו, שמעדיפים להישאר בספרד. כמו כן, על הסיפוק שיש לו מההערכה הגדולה שהוא מקבל מההנהלה, השחקנים והקהל בברנבאו.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
הצלחה גדולה עם ריאל. אנצ'לוטי
(צילום: Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
אהוב על השחקנים והאוהדים
(צילום: Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
בתקופה האחרונה קושר כאמור אנצ'לוטי לנבחרת ברזיל, ואפילו דובר על כך שיו"ר ההתאחדות הברזילאית, אדנלדו רודריגש, אמור להכריז על החתימה הרשמית בקיץ הקרוב, בחודש יוני. רודריגש אפילו הכריז כי "צורת המשחק של דיניז מזכירה את זו של המאמן הבא של הנבחרת - קרלו אנצ'לוטי".
לעומת זאת, אנצ'לוטי עצמו דאג להתנער מכך שיש לו כל הסכם עם הסלסאו, ועשה זאת במספר מסיבות עיתונאים של ריאל מדריד, לפני ואחרי משחקים. "ריאל מדריד היא הבחירה המועדפת שלי, ואם המועדון יציע לי חוזה חדש אהיה כאן גם בעונה הבאה", טען. ועמד במילתו.