הריאיון המדובר של כריסטיאנו רונאלדו עם העיתונאי פירס מורגן יעלה לכוכב הפורטוגלי ביוקר? מנצ'סטר יונייטד מתכוונת לתבוע את שחקנה על הפרת חוזה לאור הטענות הקשות שהעלה נגד המועדון בריאיון הטלוויזיוני.
בהודעה רשמית מטעם המועדון נאמר: "מנצ'סטר יונייטד נקטה הבוקר בצעדים מתאימים בתגובה לריאיון האחרון של כריסטיאנו רונאלדו. נגיב בהתאם להחלטות שיתקבלו במועדון".
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
"יפוטר" מיונייטד? רונאלדו
(צילום: EPA)
ההודעה הרשמית של יונייטד
על-פי מספר דיווחים בתקשורת הבריטית, "רונאלדו לא ילבש יותר את מדי הקבוצה", ולמעשה לא יחזור אחרי פגרת המונדיאל לאולד טראפורד. השדים האדומים, כאמור, החלו בצעדים משפטיים כדי "לפטר" את רונאלדו וחוזהו, בסך חצי מיליון ליש"ט בשבוע.
כזכור, כריסטיאנו רונאלדו טען כי "מנצ'סטר יונייטד ניסתה לדחוק אותי החוצה" והפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן אריק טן האח, אבל לא רק. רונאלדו הודה כי אין לו כבוד למאמן ההולנדי ואף אמר כי הוא מרגיש "נבגד".
3 צפייה בגלריה
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו
הרומן בדרך לסיום. טן האח ורונאלדו
(צילום: AP)
בנוסף, האשים השחקן בן ה-37 את המועדון בחוסר אמפתיה לבתו כשהייתה חולה - זאת לאחר שביולי האחרון הקבוצה התנהלה כלפיו בחשדנות כשלא רצה להצטרף למחנה האימונים.
על פי דיווחים שונים בתקשורת האנגלית בימים האחרונים, חבריו לחדר ההלבשה של הפורטוגלי "מאוכזבים בענק" בעקבות מעשיו. במועדון מרגישים כי כריסטיאנו רונאלדו תמיד זכה מהם לכבוד, אפילו לאחר שביקש לעזוב בעקבות תקרית החילוף מול טוטנהאם.
3 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו
סוף הסיפור שלו באולד טראפורד? רונאלדו
(AFP)
גם אוהדי מנצ'סטר יונייטד זעמו בימים האחרונים בעקבות דבריו של רונאלדו. "האגו שלו הרס הכל, הוא הרס את המורשת שלו ככדורגלן וכאדם", צייץ אחד האוהדים בטוויטר, בציוץ שזכה לתהודה רבה. "ככל שרונאלדו יעזוב מהר יותר, כך יהיה טוב יותר. אנחנו לא צריכים את הקרקס הזה, יש לנו קבוצה טובה יותר בלעדיו", כתב אוהד אחר.