חיים רביבו ממשיך במתקפה שלו נגד טורקיה, בעקבות דברי מנהיגיה נגד ישראל בזמן המלחמה מול החמאס. מי שכיכב בעבר בשתיים מהאימפריות הכי גדולות של הכדורגל הטורקי - פנרבחצ'ה וגלאטסראיי - העלה הבוקר (שבת) סטורי תקיף.
"לא מבין מדוע לא מנתקים את היחסים עם טורקיה. תומכי הטרור. הם דורכים על דגל ישראל, הפגנות, תחזירו את השגריר, סלקו את השגריר שלהם. תאסרו טיסות של טורקיש איירליינס. לא לטורקיה!", כתב רביבו בפוסט.
3 צפייה בגלריה
חיים רביבו במדי פנרבחצ'ה
חיים רביבו במדי פנרבחצ'ה
ממשיך לתקוף את הממשלה הטורקית. רביבו
(PA Images via Reuters Connect)
3 צפייה בגלריה
הפוסט של רביבו
הפוסט של רביבו
הפוסט של רביבו
(מתוך האינסטגרם)
רק הבוקר קרא נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, לישראל "לעצור מיד את הטירוף הזה ולשים קץ להתקפותיה בעזה". בציוץ שפרסם ב-X (לשעבר טוויטר), כתב ארדואן: "ההפצצה הישראלית כוונה שוב על נשים, ילדים ואזרחים חפים מפשע, והעמיקה את המשבר ההומניטרי המתמשך".
אותו ארדואן, בנאום בפני המחוקקים של מפלגתו בפרלמנט, אמר לפני שלושה ימים כי "חמאס אינו ארגון טרור, הוא ארגון שחרור שמנהל מאבק על אדמתו". בנוסף, הודיע הנשיא הטורקי כי הוא מבטל את ביקורו המתוכנן בישראל.
3 צפייה בגלריה
ארדואן
ארדואן
קרא "לעצור את הטירוף". ארדואן
(צילום: Mikhail Klimentyev, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)
כזכור, בשבוע שעבר הודיעה ההתאחדות הטורקית לקיים דקות דומייה בכל האצטדיונים "לזכר קורבנות המתקפה של צה"ל בפלסטין", כפי שהגדירו זאת בהודעה הרשמית, ללא אזכור של ישראל והטבח שביצע חמאס בעוטף עזה.
מי שמיהר גם אז לתקוף את ההתאחדות הטורקית הוא רביבו, שכידוע זכה לאהדה עצומה במדינה. "תתביישו לכם, ההתאחדות הטורקית", כתב רביבו בפוסט באינסטגרם באנגלית ובטורקית. "דקת דומייה וסרטים שחורים בשביל תושבי עזה, ולא בשביל היהודים שנרצחו ע"י טרוריסטים? חמאס זה דאעש. אני בטוח שהאקט הזה לא מייצג את רוב העם הטורקי. אל תדאגו, ההיסטוריה תשפוט אתכם על הצעד הזה".