מנור סולומון בדרך למועדון חדש באי הבריטי. העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, מדווח הלילה (בין שישי לשבת) כי קשר נבחרת ישראל יעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות בלידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ האנגלית.
סולומון, שהיה מבוקש גם בחטאפה הספרדית ומארסיי הצרפתית, העדיף להישאר באנגליה וכעת - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet - צפוי לעזוב את טוטנהאם בהשאלה.
4 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
בדרך לצ'מפיונשיפ. סולומון
(צילום: Action Images via Reuters/Andrew Couldridge)
לידס היא אחת הקבוצות המוכרות באנגליה. זכתה בשלוש אליפויות (האחרונה ב-1992), פעם אחת בגביע האנגלי ופעמיים בגביע ערי הירידים (גביע אופ"א/הליגה האירופית של היום). היא חזרה ב-2020 לליגה הבכירה אחרי היעדרות של 16 שנה, אבל, כאמור, נשרה לצ'מפיונשיפ ב-2023.
כוכביה הנוכחיים הם המגן השמאלי ג'וניור פירפו (אקס ברצלונה), שחקן הכנף הוולשי דניאל ג'יימס והקשר ההתקפי האמריקאי ברנדן ארונסון. אתמול ארונסון וג'יימס כבשו ב-0:2 של לידס בחוץ על שפילד וונסדיי, ניצחון שהקפיץ את הקבוצה של דניאל פארקה למקום הרביעי בליגת המשנה עם 5 נקודות מ-9 אפשריות.
4 צפייה בגלריה
שחקן טוטנהאם מנור סולומון
שחקן טוטנהאם מנור סולומון
סולומון במדי טוטנהאם אשתקד
(LEE SMITH/Reuters)
4 צפייה בגלריה
ארונסון
ארונסון
ארונסון חוגג, אתמול בניצחון לידס על שפילד וונסדיי
(צילום: Lewis Storey/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
אוהדי לידס
אוהדי לידס
מחכים לרכש המסקרן. אוהדי לידס
(צילום: Reuters/Andrew Boyers)
סולומון בן ה-25, וזה לא סוד, ניסה בשבועות האחרונים למצוא קבוצה שבה יוכל לשחקן באופן קבוע. את העונה שעברה, הראשונה שלו בטוטנהאם, הוא סיים כבר במחזור השביעי עם פציעה שהשביתה אותו ל-276 ימים.
בעונה לפני כן, אז שיחק בפולהאם, גם נפצע ונעדר מהמגרשים במשך 147 ימים. ואם זה לא מספיק, עונת 2021/22, האחרונה שלו בשחטאר דונייצק, נפגעה על ידי הפלישה הרוסית לאוקראינה שעצרה את הליגה, כך שהעונה המלאה האחרונה שלו הייתה 2020/21.