אחרי שבעונה שעברה זכתה באליפות גרמניה הראשונה בתולדותיה, ועוד הפכה לראשונה שעושה זאת עם מאזן נקי מהפסדים, באייר לברקוזן פתחה הערב (שישי) את עונת 2024/25 בבונדסליגה עם מה שהפך לסימן ההיכר שלה: שער ניצחון בתוספת הזמן. הקבוצה של צ'אבי אלונסו, שבשבוע שעבר זכתה בסופרקאפ הגרמני אחרי שכבשה שער בדקה ה-88, איבדה יתרון כפול מול בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ, אבל לבסוף כאמור יצאה עם ידה על העליונה.
לברקוזן הצליחה הקיץ לשמור על כל השחקנים המשמעותיים שלה, ושניים מהם העלו אותה ל-0:2 מבטיח, כשגרניט ג'אקה הפציץ מרחוק לחיבורים (12) ופלוריאן וירץ הכפיל (38). מנשנגלדבאך חזרה בחצי השני בזכות שערים של ניקו אלבדי (59) וטים קליינדיינסט (85), אבל לברקוזן לא ויתרה, ובחסות תוספת זמן של 10 דקות מצאה את שער הניצחון. בזכות התערבות ה-VAR היא קיבלה פנדל, ובדקה ה-101 ג'ונאס אומלין אמנם הצליח לעצור את וירץ מהנקודה הלבנה, אך השחקן המצטיין של העונה הקודמת היה הראשון לריבאונד וקבע 2:3. לברקוזן כבשה לא פחות מ-18 (!) שערים בתוספת הזמן מאז פתיחת העונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
יודעים לנצח. שחקני לברקוזן חוגגים
(צילום: REUTERS/Wolfgang Rattay)

פ.ס.ז' חגגה על מונפלייה

גם ללא קיליאן אמבאפה, נראה שפ.ס.ז' ממשיכה להיות גדולה בהרבה על הליגה הצרפתית. אחרי שפתחה את העונה עם 1:4 על לה האבר, היום היא רמסה 0:6 את מונפלייה בפארק דה פראנס. שחקן הרכש ז'ואאו נבש, שבמשחק הקודם עלה מהספסל ובישל פעמיים, פתח הפעם ובישל את שני השערים הראשונים, לבראדלי ברקולה (4) ומרקו אסנסיו (24). ברקולה השלים צמד מבישול של אוסמן דמבלה (53), שגם בישל לוורן זאיר-אמרי (60), כשבין לבין גם אשרף חכימי כבש (58). אותו חכימי בישל לקאנג-אין לי המחליף את השער האחרון בחגיגה (82).
2 צפייה בגלריה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
גדולים על הליגה. שחקני פ.ס.ז' חוגגים
(צילום: REUTERS/Christian Hartmann)