דניאל פרץ עלה היום (ראשון) להופעת בכורה בבונדסליגה במדי באיירן מינכן. פרץ החליף את השוער מנואל נוייר בדקה ה-74. באיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג 0:2, במשחק הבית האחרון שלה לעונה זו. השוער הישראלי הקדיש את הבכורה שלו לנרצחים והנופלים במלחמה, ועלה עם כפפות שעליהם כתוב "יזכור" ו"יהי זכרם ברוך".
פרץ כתב באינסטגרם שלו: "רגע מרגש שלא אשכח בחיים, במיוחד בכזה ערב מיוחד למדינה שלנו. אני מקדיש אותו לכל הגיבורים והגיבורות שנקטפו כשעזבו הכל כדי להגן ולהילחם למעננו. יהי זכרם ברוך".
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ ומנואל נוייר
דניאל פרץ ומנואל נוייר
פרץ מחליף את נוייר
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ ומנואל נוייר
דניאל פרץ ומנואל נוייר
פרץ בסיום עם תומאס מולר
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
הסיבה לחילוף השוערים היא הרצון לתת לקהל לכבד במחיאות כפיים את מנואל נוייר, שערך את הופעתו ה-500 בליגה במדי באיירן מינכן. השוער הישראלי עלה ל-16 הדקות האחרונות יחד עם שחקנים צעירים נוספים שקיבלו הזדמנות לשחק, רגע לפני שהעונה מסתיימת. לוברנו זבונארק העלה את באיירן מינכן ליתרון (4), לאון גורצקה כבש את השני (13).
דניאל פרץ, שהצטרף לבאיירן מינכן העונה ממכבי ת"א, רשם הופעה אחת בלבד העונה מול פרויסן מונסטר בגביע (באיירן מינכן ניצחה 0:4). הקבוצה הודחה מהגביע בסיבוב השני אחרי הפסד לזאברוקן מהליגה השלישית, במשחק בו פרץ לא שותף.
פרץ צפוי לעבור בקיץ בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לצבור דקות משחק, לאחר שהפך בעצם לשוער שלישי. לאחרונה דווח כי המועדון הגרמני נמצא בעיצומם של מגעים להעברתו לאנדרלכט מהליגה הבלגית, כאשר גם ברונדבי וקופנהגן הדניות מעוניינות בו.