צ'לסי ממשיכה במכירת החיסול, כשהפעם הקשר מטאו קובאצ'יץ' חתם אצל הטרבליסטית הטרייה מנצ'סטר סיטי על חוזה לארבע שנים. הוא נרכש תמורת 25 מיליון ליש"ט ומגיע כמחליף לאילקאי גונדואן, שחתם אתמול בברצלונה. "הוא יכול לשחק כ-6 או כ-8, והוא רכש נהדר", אמר המנהל המקצועי של סיטי צ'יקי בגיריסטיין.
השחקן בן ה-29 רשם 221 הופעות בחמש עונות בצ'לסי, זכה בליגת האלופות, בליגה האירופית, בגביע העולם למועדונים ובסופר קאפ של אופ"א, וכן זכה בפרס שחקן השנה של המועדון בעונת 2019/20. הוא רשם עד כה 95 הופעות עבור נבחרת קרואטיה והיה חלק מרכזי בסגל שהגיע לגמר גביע העולם ב-2018 וסיים שלישי בטורניר בשנה שעברה בקטאר.
1 צפייה בגלריה
קובאצ'יץ'
קובאצ'יץ'
95 הופעות עבור נבחרת קרואטיה. קובאצ'יץ'
(צילום: מנצ'סטר סיטי)
"זהו מהלך גדול עבורי, ואני לא יכול לחכות להתחיל לשחק בסיטי", אמר קובאצ'יץ'. "כל מי שצפה בקבוצה הזו תחת פפ יודע כמה הם טובים - מבחינתי הם הטובים בעולם. להצטרף לקבוצה הזו זה באמת חלום עבור כל כדורגלן".
"יש לי עוד הרבה ללמוד ולהתפתח, ואני יודע שתחת הניהול של פפ אני יכול להפוך לשחקן טוב יותר", המשיך הקרואטי. "זה ממש מרגש עבורי. התוכנית שלי עכשיו היא לנוח כמה שבועות לפני שאחזור למנצ'סטר כדי להתכונן לעונה החדשה. אני רוצה לעזור למועדון הזה להישאר בפסגה ולזכות בעוד תארים".
עוד באנגליה: טוטנהאם השלימה את החתמתו של שוער אמפולי, ג'וליילמו ויקאריו, בעסקה בשווי של 17 מיליון ליש"ט. השחקן שנמנה על סגל נבחרת איטליה חתם על חוזה לשלוש עונות ויילבש את מדי התרנגולים עד עונת 2027/8. הוא יקבל את חולצה מספר 13.

פירלו חוזר לקווים

סמפדוריה הודיעה על מינויו של אנדראה פירלו כמאמנה החדש. הקבוצה האיטלקית שירדה בעונה שחלפה לליגת המשנה מינתה את שחקן העבר האגדי לשנתיים הקרובות במטרה לשוב לסרייה א' כבר בעונה הקרובה.
בעונה החולפת אימן פירלו את פתיח קארגומרק מהליגה הטורקית, אבל עזב את המועדון הקטן מאיסטנבול שלושה מחזורים לפני סיום העונה כשהוא במרכז הטבלה. בעונת 2020/21 אימן את יובנטוס, איתה נכשל בגדול.