ליברפול נמצאת בעונה קטסטרופלית בפרמייר-ליג. התבוסה 3:0 בברייטון בשבת הותירה הותירה מרחק 10 נקודות מהמקום הרביעי, שמוליך לליגת האלופות. אפילו סוכנויות ההימורים ב-48 השעות האחרונות לא מאמינות שהחבורה של יורגן קלופ תגיע לשם.
הערב (21:45) האדומים יתארחו אצל וולבס במסגרת המשחק החוזר בסיבוב השלישי בגביע האנגלי ואף אחד לא פוסל שהמומנטום השלילי של הקבוצה יימשך.
3 צפייה בגלריה
קלופ
קלופ
עונה קשה בפרמייר-ליג. קלופ
(צילום: gettyimages)
מי שספג את מרבית האש בימים האחרונים היה כמובן המנג'ר יורגן קלופ, שהבהיר - למרות השמועות - כי הוא לא יעזוב את המועדון באמצע העונה. "אני פה, אלא אם מישהו יגיד לי אחרת", הבהיר והוסיף: "כשהדברים לא הולכים כמו שצריך, או שעמדת המאמן משתנה או שדברים אחרים. זה אומר שאולי יש נקודה שאותה אנחנו צריכים לשנות. זה אבל יהיה בעתיד, בקיץ, לא עכשיו".
קלופ הדגיש שחשוב לו יותר לייצב את הקבוצה ולהאריך את חוזיהם של שלישיית שחקני הקישור שלו - ג'יימס מילנר, נבי קייטה ואלכס אוקסלייד-צמברליין. "אם הפתרונות נמצאים בחוץ, ברי ביצוע וזמינים, כמובן שהיינו קונים שחקנים. אבל יש לנו סגל קיים והוא לא מתפקד אבל אני לא יכול להאשים את כולם. אני צריך לקחת אחריות. זה הדאגה הראשונה שלי", אמר.
3 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום התבוסה בברייטון בשבת
(צילום: AP)
קלופ נשאל אם לדעתו הוא איבד את חדר ההלבשה וענה: "לא הייתי כל-כך בסיטואציה כזו, אבל אני יודע בדיוק איך זה עובד. אפשר למחוק את זה מהרשימה. כולם פה מרגישים אחראיות. אף אחד לא יושב וחושב 'הייתי בסדר, אבל הוא לא'. זה לא שם, אני לא רואה את זה, אני לא שומע את זה".
קלופ הכחיש גם שהוא מקובע בהרכב בשל העובדה כי היה נאמן מדי לכמה משחקניו. "כן, כמובן ששמעתי את זה. שמעתי את זה בעבר ואני לא", אמר קלופ. "אני נאמן. אני חושב שכולם צריכים להיות נאמנים, אבל אני לא נאמן מדי".
3 צפייה בגלריה
קלופ
קלופ
"אני לא נאמן מדי". קלופ
(צילום: רויטרס)
בשבת האחרונה הבהיר קפטן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, כי הקבוצה נמצאת במשבר עמוק. "מה השתבש? הכול, שום דבר לא עבד מההתחלה ועד הסיום. זו נקודת שפל עבורנו. אנחנו צריכים להישאר ביחד. זה רגע קשה, אבל אנחנו צריכים להישאר ביחד ולנסות לשנות את הדברים במהרה. לא היה דבר אחד שלא עבד, אלה דברים גדולים שלא עבדו. אני לוקח אחריות וגם שאר החברים שלי".